![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey mensen
ik heb een dilema ik heb net mijn auto trug van de spuiter nu ben ik ant twijvelen waar ik het kenteken ga plaatsen hier een paar fotos eerst met een klein kenteken ( vind ik het mooist maar weet niet ZEKER of het verboden is ) en met groot kenteken
|
||||
|
||||
![]() ik dacht dat je om met een kleine plaat te mogen rijden een aantekening op je kentekenbewijs moest hebben..
|
|
||||
|
||||
![]() ja dat moet ik nog ff uitzoeken deze plaat heb ik laten maken voor de show eigenlijk
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de originele plek het meest geschikt
![]()
|
||||
|
||||
![]() optie 2 of 6 dan, al vin ik de orginele plek ook het mooist...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() aantekening "18.2 platen toegestaan"
krijg je alleen als er achterop alleen plek is voor een kleine plaat, in een gesloten nis van tenminste 2(?) centimeter diep,of als je echter de onderkant open hebt van deze nis, dan moet de bovenkant van deze nis op maximaal 51 centimeter zitten. is het constructief makkelijk om een grote plaat te kunnen plaatsen door bijv. de kentekenplaat te kunnen verzetten naar een andere plek, dan krijg je het niet voor mekaar. en als je auto een nationale of europese typegoedkeuring heeft(waarschijnlijk wel met een golf 2 dus) dan krijg je het ook niet op je kentekenbewijs.. is alleen interessant voor amerikaanse auto's, of individueel toegelaten europese autos, zoals een golf uit de usa, of een miata bijvoorbeeld.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Doe mij die maar..................... Je hebt je knippers wel leuk weggewerkt trouwens !!!!!!!!! Grtz................. LRR
|
||||
|
||||
![]() ligt je motorkap wel goed, of hangt je gril af aan de bestuurderkant.
Kentekenplaat op de otginele plek is mooier.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
correct me if im wrong ![]() ja maar nu heb je het over achter daar hou ik gewoon een grote plaat maar wil aan de voorkant een kleine plaat hoe zit het daar mee ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() lees het verhaal van hajee nu nog eens een keer rustig door ipv er door heen te jassen het antwoord staat er al..[ en hajee is mister rdw
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
inderdaad..begrijpend lezen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ok sorry had het ff snel gelezen
|
||||
|
||||
![]() Optie 2
|
|
||||
|
||||
![]() let it eat... |
|
||||
|
||||
![]() ik mis nog een optie :
zonder ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wanneer gaan wij nou eens verschillen van mening ![]() Ben het weer eens geheel met LRR eens ![]() |
|
|||
|
|||
![]() 3 of 5