Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Auto's te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 28-09-2016, 06:12
Plassy Plassy is offline
Forum Newbee

Default vw golf 1 1982 projectje met weinig kms

Bij gebrek aan tijd en plaats verkoop ik mijn vw golf 1 van 1982.
De wagen heeft ongeveer 86000 km op de teller en is een 1100 benzine.
Hij heeft nog nergens roest en er is nog nooit aan gelast geweest .
Vooraan heeft de wagen nog de originele poten en veren, achteraan zit er een raceland schroefkit onder, de originele achter poten en veren heb ik niet.
Onlangs heeft de golf een volledige nieuwe uitlaat gekregen, van helemaal vooraan tot achteraan is alles vernieuwd.
Het is een project wagen dus er is uiteraard wel nog werk aan maar er zitten redelijk wat onderdelen bij. Wel niet alles is aanwezig, er moet nog een nieuwe delco en een nieuwe bobine in om de motor te laten draaien, een achterbumper zit er ook niet bij en er zijn nog een aantal onderdelen te kort. Deurpanelen zijn ondertussen wel al aanwezig, het zijn lederen binnenpanelen die er zo goed als nieuw uitzien.
Voor de rest is het een zeer mooi projectje waar zeker iets moois van kan gemaakt worden.
Bij gebrek aan tijd en plaats verkoop ik mijn vw golf 1 van 1982.
De wagen heeft ongeveer 86000 km op de teller en is een 1100 benzine.
Hij heeft nog nergens roest en er is nog nooit aan gelast geweest .
Vooraan heeft de wagen nog de originele poten en veren, achteraan zit er een raceland schroefkit onder, de originele achter poten en veren heb ik niet.
Onlangs heeft de golf een volledige nieuwe uitlaat gekregen, van helemaal vooraan tot achteraan is alles vernieuwd.
Het is een project wagen dus er is uiteraard wel nog werk aan maar er zitten redelijk wat onderdelen bij. Wel niet alles is aanwezig, er moet nog een nieuwe delco en een nieuwe bobine in om de motor te laten draaien, een achterbumper zit er ook niet bij en er zijn nog een aantal onderdelen te kort. Deurpanelen zijn ondertussen wel al aanwezig, het zijn lederen binnenpanelen die er zo goed als nieuw uitzien.
Voor de rest is het een zeer mooi projectje waar zeker iets moois van kan gemaakt worden.
P.S. de wagen wordt verkocht op staal maar kan mits een extra betaling van 650€ verkocht worden op ats cup velgen die gezandstraald geweest zijn en volledig hernieuw gespoten zijn geweest.
Vraagprijs 1000€
De auto staat nu in knesselare
Bij interesse stuur mij gerust een mailtje op nick_plasschaert@hotmail.com of een sms op het nr 0477611521

P.S. de wagen wordt verkocht op staal maar kan mits een extra betaling van 500€ verkocht worden op ats cup velgen die gezandstraald geweest zijn en volledig hernieuw gespoten zijn geweest.
de uitlaat word niet appart verkocht

Last edited by Plassy : 04-10-2016 at 20:43.
Reply With Quote
Old 04-10-2016, 20:49
Plassy Plassy is offline
Forum Newbee

prijs aangepast
een mooi bod is ook altijd welkom
Reply With Quote
Reply

Posting Rules