![]() |
|
||||
|
||||
![]() hebben een ritje worthersee meegemaakt, meer niet... recaro leder..side airbags op onderstel van een golf 1.. in nieuw staat... vraagprijs 650 euro of een goed bod.. zitten uitmunttend goed..
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by richard : 01-07-2005 at 08:07. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal maar niet gaan beginnen over ontploffende zijairbags, ben bang dat je dan zelf op knappen staat :biggrin: :biggrin: :p
(Sorry kon het niet laten Richard, super strakke stoeltjes btw ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik sta daarover niet op knappen..enkel mensen die denken dat ze slim zijn en met de neus op de feiten worden gedrukt en dit niet willen toegeven wel...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:p dat bedoel ik. Moest ff lachen zojuist ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() golf 1 onderstel=ook corrado he mensen...
|
||||
|
||||
![]() waar komen die stoelen origineel uit?
|
|
||||
|
||||
![]() ford mondeo sti.. uiterlijk vergelijkbaar aan de golf 4 recaro maar in mijn mening meer zijdelingse steun...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo iemand post in mijn topic ook wel eens, erg vervelend vind ik dat, en wil ook niet toegeven dat..... :biggrin: :biggrin: :biggrin: zo en nu back ontopic anders krijg ik ze weer over mijn flikker dat ik tegen de draad in ga (schroefset) :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() 300
|
||||
|
||||
![]() ok dus...300..nog iets erbij...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hallo richard,
Ze zijn wel mooi,maar moet ze dan aanpassen voor mijn polo 6N... ![]() En die airbags,tja,ik weet het niet... ![]() Verder zeer mooie bekleding... Groeten Jurjen. |
|
||||
|
||||
![]() wat is er met de airbags? t is maar een kleine aanpassing hoor...
|
||||
|
||||
![]() Dat ze ooit iets vreemds gaan doen,als ze spontaan afgaan...
![]() En de aanpassing is inderdaad zo gedaan,geen probleem,maar wat moeten ze dan kosten,heeft al iemand 300 geboden. Groeten Jurjen. |
|
||||
|
||||
![]() is iedereen zo dom...
![]() .. een airbag kan nooit zomaar afgaan...moet getriggerd worden.. vraagprijs is en blijft 650... stoelen kosten nieuw het veel voudige..en deze zijn als nieuw
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by richard : 21-06-2005 at 21:11. |
|
|||
|
|||
![]() waarom zouden ze spontaan afgaan?
edit: ries was me voor.. sorry dude ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet dom, onwetendheid ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() was niet enkel op deze jongen gericht... meer in de trant van alle mailtjes die ik heb gekregen..
iedereen vraagt niet meer... weet zelf al een antwoord... als iemand nu vraagt hoe het nu werkt als je geen airbags in de auto hebt hoe dan... ipv das mooi link dat je die stoelen in je auto hebt... ![]()
|
||||
|
||||
![]() dus... nog steeds te koop...stoelen zijn in werkelijke nieuwstaat
|
||||
|
||||
![]() mogen weg tegen elk aannemelijk bod..