![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo VW-fans!
Ik ben hier nieuw op dit forum, en zal me dus eerst even voorstellen! Ik ben Rens, heb een kevertje uit '61, en probeer met alle mogelijkheden die ik heb het beestje netjes op de weg te houden! Ik volg het forum af en toe, maar nu het forum een nieuw adres heeft, vind ik het er erg professioneel uitzien! Leuke onderwerpen en leuke projecten komen langs! Ik ben zelf niet zo van het verbouwen van de kever (rijdt dus ook origineel) maar vind sommige projecten er echt SUPER uit zien! Nu is mijn probleem, waar ik dan maar direct mee begin, dat mijn ruimte waar ik mijn kevertje gestald heb, voor andere doeleinden gebruikt gaat worden! ![]() ![]() Dus weet iemand een plekje rond Groningen-stad (volgens mij komen daar niet veel mensen vandaan ![]() ![]() Als iemand iets weet of tips heeft, laat het me weten! Ik MOET namelijk écht iets vinden, anders is de toekomst van mijn kevertje bij mij ook niet zeker! ![]() Groeten, Rens |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Deze had ik nog niet gevonden! THNX! Maar helaas is dit ook stevig aan de prijs! ![]() Op marktplaats wordt mijn advertentie ook maar niet geaccepteerd, omdat ik in de betaalde catogorie zou behoren! ![]() Groeten, Rens |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Rens!
Ik heb helemaal geen verstand van stallingen in het noorden, maar post vooral eens wat foto's van je Kevert!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou ja, dat is jammer, maar het geeft niet! ![]() ![]() Ik heb het posten van foto's nog niet helemaal onder de knie! ![]() ![]() Voor foto's kun je ook even naar mijn website: http://www.vwsite.tk (ik begin dat []-gedoe door te krijgen ![]() Rens |
|
||||
|
||||
![]() Zo dan
![]() Mooi ding is het! En was die T2 pickup van jou joh? Ken 'm nog van marktplaats ![]()
|
||||
|
||||
![]() Das idd een strakke
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hij lijkt srakker dan dattie is hoor ![]() Het is hém! ![]() ![]() Maar niemand die iets voor een stalling weet? Grts, Rens |