![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou graag van mijn T2b (1979) de 3 persoons-tussenbank verwisselen door een 2 persoons-passagiersbank die normaal gezien vooraan zit.
Die 2 persoonbank zou ik dan met de ruggeleun tegen het tussenschot willen plaatsen. En dan tussen de 2 banken een tafeltje voorzien. Hiermee créeer ik veel meer plaats bij het instappen via de schuifdeur. Is er iemand die dit al heeft gedaan en heb je er foto's van? Verder vroeg ik mij af of dit geen problemen geeft bij de keuring. Last edited by Vital : 03-02-2006 at 13:26. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was ik eerst ook van plan maar ik denk dat ik nu wel veel meer plaats heb. Een foto heb ik nog niet genomen.(komt nog wel hoor) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De 3-zits bank omdraaien kan meestal net niet. Althans niet als je de originele bevestigingen gebruikt. De rugleuning komt dan tegen het tussenschot aan. Maar met wat knutselen wil het vast wel. Ipv de 2 persoons bank uit de cabine kun je beter op zoek gaan naar een 2 persoons tussenbank. Die zijn in Europa niet zo veel geleverd maar in de USA wel . Misschien dat je via een LVW importuer iets kunt regelen?
|
|||
|
|||
![]() zo iets?
![]() Ik heb inderdaad niet de originele bevestiging gebruikt, maar die zat er bij mij ook niet in (heleaas) bout door en door. niet mooi, maar wel stevig! Mijn bus is wel afgekeurd, maar dit was/is geen probleem. Als alles maar vast zit. |
|
||||
|
||||
![]() zoo leef je nog rico, alles weer een beetje under control?
sorry, voor de off topic |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat zit de rugleuning van die achterste bank typisch gemonteerd? Vincent
|
||||
|
||||
![]() Hoezo is dat geen probleem dat hij is afgekeurd????
De leuning van de achter bank heeft onderaan 2 lipjes met een gat in. Deze 2 lipjes komen achter 2 U profieltjes te zitten met ook een gat in. De U profieltjes zijn op het chassis gelast met achter dit profiel een draadgat in (aan) het chassis.Eenmaal de leun achter de U-profieltjes draaid men er een bout in. De leun kan nu niet meer omhoog. Verder is de leun links en rechts achteraan voorzien van 2 draadgaten per kant. Op deze draadgaten wordt een hoekje bevestigt dat op hun beurt weer bevestigt wordt aan het chassis. De foto's volgen nog. Vital Last edited by Vital : 02-02-2006 at 12:47. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat Rico bedoelt dat de manier waarop de banken zijn gemonteerd niet de reden van afkeur was (gokje).
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sounds reasonable!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Lijkt me duidelijk... |
|
||||
|
||||
![]() Ja inderdaad , had hem niet door.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Instap (ruim zat): ![]() Bank tegen tussenschot (dit is nog de verkeerde bank, orgineel klapt ie aan schuifdeurzijde): ![]() Detail bevestiging (U-profiel ondersteboven met de normale gaten voor bevestiging) ![]() Onwijs gezellig, moet alleen het klaptafeltje weer vinden dat erin hoort ![]() En speciaal om Molenari te ontzien: M-code 628 - "Commandowagen-uitrusting" tevens bruikbaar als besprekingswagen, bureauwagen en voor soortgelijke doeleinden.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt, de aansluiting was een beetje raar, hij zit niet origineel, ik heb er zelf een stang achter moeten zetten. maar hij zit. Quote:
Inderdaad, het is wel jammer dat hij is afgekeurt en ik heb op dit moment weinig tijd om er wat aan te doen, maar dat gaat nog komen. |
|
||||
|
||||
![]() wij hebben de voorste bank ook wel eens andersom gehad, maar er zit dan net wat ruimte tussen de leuning en het tussenschot en dat is zonde natuurlijk (zou dus aangepast moeten worden).
Ook vind ik het niet zo positief dat je dan met de voeten naar elkaar zit, daar komt alleen maar ellende van als er veel kinderen achterin zitten ![]() Laat dus maar, we kijken allemaal wel naar voren, gaat goed.
|
||||
|
||||
![]() Quote: