![]() |
|
||||
|
||||
![]() New Beetle 1.9 Tdi.
Bouwjaar: 1999 Km-stand: 88500 (erg weinig voor een diesel) APK: 05 april 2006 Distributieriem: juli 2005 vervangen. Altijd dealer-onderhouden, boekjes aanwezig. Full options: - Airco - Cruise controll - Electr. ramen en spiegels - Extra VDO-tellers in console - K&N sportfilter - Remus einddemper - 17" BBS gepolijst, incl. sleutel - 225/45 Good Year Eagle - Projekt Zwo spoilerset met verstralers - Radio/cassette met CD-wisselaar - Zwart velours bekleding Vraagprijs: € 12.500,- Ik doe hem weg omdat het een diesel is en ik inmiddels een andere baan heb gevonden, dicht bij huis. En om wat meer geld in de vari te kunnen steken... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En gisteren stond je hem nog mooi te showen!!
|
||||
|
||||
![]() Nu weet je waarom..... :biggrin:
Ik moet gewoon een keuze maken en dan wint de vari ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Extra VDO-tellers in console
appart te koop? :o |
|
||||
|
||||
![]() Vast wel......
Maar deze niet. Tenzij je 12.500 euro voor ze betaald, krijg je de auto er gratis bij :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Kick
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe prijs 11.950,-
|
|
||||
|
||||
![]() Samen met de variant niet ruilen tegen mijn variant
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan hebbie gelijk een mooie vari, maar je weet ik wil er niet vanaf dus doe ik alleen belachelijke aanbiedingen. Maar het is ookleuker als er volgend jaar 2 strake vari's op de meeting komen, dus verkoop die nieuwe kever maar gauw.
Je wilde toch nog naar de gordels kijken......
|
||||
|
||||
![]() Als je iemand weet...
|
|
||||
|
||||
![]() dan laat ik het natuurlijk weten, ik houd mijn ogen en oren open....