![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
heb voor me Golfje een setje dubbele carbs (Weber 40dcnf). Maar nou hoor ik wel dat als je een elektrische brandstofpomp gebruikt je ook een retour op de carburateurs moet hebben. Mijn brandstofpomp levert 0,35 bar. Zou de vlotterpen het nog tegenhouden. Of lopen die apparaten straks helemaal over? Ik zag op internet een setje op een auto, ook 40dcnf. Maar daar zaten wel retoutleidingen op. Of is dit eventueel zelf te maken? Op de volgende foto heb ik ff een cirkel gezet waar ze zouden moeten zitten. Groeten, Jeroen |
#2
|
|||
|
|||
![]() zijn dat niet staande carbs? en hoe ga je dat passend krijgen?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Uhm hoezo passend krijgen ?? :s
|
#4
|
||||
|
||||
![]() is gelul, 0.35 is een mooie druk voor carbs, retour mooi afdoppen....pompje gaat dan gewoon langzamer tikken als je vlotterkamers vol zitten!
__________________
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
#5
|
||||
|
||||
![]() Nja retour zit er niet op or, dus die hoef ik nie af te doppen. Toch bedankt Black Bull voor je advies
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() mooie filters trouwens, waar hebbie die gescoord?
__________________
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
#7
|
||||
|
||||
![]() Die trechters met gaas?? Die heb ik bij et setje gekregen. Heb er 350 eus voor betaald. Veel minder dan dat ze er duitsland op bieden. Tegen de 600 euro namelijk.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() kun je niet een opvoerpomp nemen met een overdruk ben je ook klaar ja
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben ik ook benieuwd naar
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |