![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voor de liefhebber!
Ik heb één van de eerste Polo Steilheck te koop. Hij is van februari 1982 en heeft nog van die platte spiegeltjes en het ouwe Wolfsburg-logo op het stuur en spatlappen. De auto is nog helemaal orgineel en nagenoeg compleet (alle matjes, hoedenplank e.d.). Type: Polo CL "Steilheck" Bouwjaar: februari 1982 Kilometerstand: ± 169.000 Kleur: Diamant zilver Motor: 1.3 44kw APK tot: 6 maart 2006 De bekleding is echt super cool; blauw met wit geblokte stoelen en achterbank, ook de zijpanelen in de deur en de vloer zijn blauw! De bodem van deze auto is keihard, niks geen roest. De buitenkant heeft enkele oppervlakkige plekjes/deukjes, niets doorgeroest! Technisch is ie goed, dit heb ik er de afgelopen 2 jaar aan gedaan: - zitten nieuwe koppelingsplaten + drukgroep in - nieuwe achterdemper op uitlaat - nieuwe handremkabel - bougies + kabels vervangen - rubbers stabilisator-stang + stuurstang vervangen - kleine dingen zoals lucht-, benzine-, en oliefilter en pakking van uitlaatstuk Kortom prima en exclusieve auto! Er is slechts één maar: de waterpomp lekt soms en zal vervangen moeten worden (± €50 materiaal). Vandaar ook mijn prijs van € 550! Voor vragen even bellen naar: 06 - 470 888 71 ![]() ![]() ![]() Last edited by Wouter_Jansink : 21-10-2005 at 14:29. |
|
||||
|
||||
![]() foto's doen het niet
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb de foto's ge-upload e.d., volgens mij moeten ze nu te zien zijn.
|
|
|||
|
|||
![]() Auto is verkocht, aanbod kan worden verwijderd!
|