![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
heeft er iemand een idee waar ik een aluminium tankdop met aansluiting (om zelf in plaatwerk te lassen) kan vinden? ik heb die van autostyle wel gezien, maar ik vind 200,-- euro (dop+inbouwsetje) een beetje te veel. alvast bedankt. Paul
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 02-11-2005 at 13:58. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() waar komt ie in? misschien deze? www.stroevemotorsport.nl
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik wil hem gebruiken voor mijn T2a bus (moet dus in vlakke plaat gelast worden. het gedeelte van de tankdoppen is under constuction. (toch bedankt)
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze kende ik al, is autoyle. 200 Euro ![]()
|
||||
|
||||
![]() Misschien eens op een motorfiets-sloperij of zo proberen ?? En eentje uit een "racer" halen voor een paar knaken ???
Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is natuurlijk een optie, maar aan de binnenkant moet ik een slang aan kunnen sluiten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja, daar zeg je zowat.......ik weet niet hoe zo'n dop er aan de binnenkant uitziet !! Grtz.............. LRR