![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi ik heb een probleem met een mk2 16v kr.
als ik de auto smorgens start dan loopt hij op drie poten en soms doet ij dat ook als hij warm is. rotor verdelerkap en bougies zijn pas vervangen kan iemand mij vertellen wat het probleem kan zijn |
|
|||
|
|||
![]() heb zo iets gehad bij een 8v was toen het brandstoffilter [vuile tank]
|
|
||||
|
||||
![]() start ie ook slecht? heb ik ook gehad bij mijn KR, resetten van computer was de oplossing toen. op 3 poten lopen doet ie nu nog wel eens als ie koud is. maar dat is een keer gas geven en hij loopt weer goed
![]()
|
||||
|
||||
![]() en hoe reset je de computer
|
|
||||
|
||||
![]() accupolen tegen elkaar houden, paar seconden ofzo.
|
||||
|
||||
![]() Moet je er wel ff bij vertellen dat ie ze eerst ff los moet nemen......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja anders ist lastig tegen elkaar houden natuurlijk ![]()
|
|||
|
|||
![]() of 't geeft vuurwerk...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een KR met computer???? vertel eens waar die zit en zo ?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
in de bladerbak toch?
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad een KR heeft een K-jetronic injectie, net als bijv de EV, en die heeft géén computer voor wat de inspuiting aangaat, dat word gewoon met een spinnenkop en luchtmeter geregeld. Er zit wel wat electronica op, maar die heeft op zich niks met de inspuiting te maken.. Okee, je zou de electronica met een beetje fantasie een *computer* kunnen noemen, maar hij doet nauwelijks wat aan de daadwerkelijke inspuiting, het is meer een samengestelde unit die de mechanische extratjes van de oer K-jetronic samenvat in één kastje... Last edited by Fred : 31-10-2005 at 12:07. |
|
|||
|
|||
![]() Injectoren vuil?
Gooi anders eens een beetje van die injectorcleaner in je tank. Als het beter wordt (weg krijg je het niet met dat spul), dan kun je ze laten reinigen bij een Bosch-dienst. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
toch hielp het ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() iemand nog meer ideeen
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bobine, bedrading van de bobine, bedrading van de verdeler, koudstart injector, luchtweger...enz enz.. Slecht starten KAN een hoop oorzaken hebben .. |
|
||||
|
||||
![]() Elektronische ontstekingsmodule kan ook nog. Ik heb het probleem ook gehad. Mijn advies is om iemand met een goedlopende KR lastige te vallen en een voor een de onderdelen te testen.
|
||||
|
||||
![]() jongens ik heb het al gevonden het is echt heel simpel de oorzaak was een bougie
ja je verwacht het niet van een die er twee maanden in zit maar echt waar ook nog een bosch bougie ook vanaf nu alleen maar orginele onderdelen lijkt mij beter haha |
|
||||
|
||||
![]() Sjesus, je zal het maar niet door hebben. Dan kan je zoeken tot je een ons weegt.