![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik was wel eens benieuwd hoeveel mk2 vr6en hier in nederland rondrijden,
op kenteken. Laat maar eens wat zien of horen.
|
||||
|
||||
![]() Rode hieruit drunen...
staat momenteel geschorsd maar tis er wel eentje :P |
|
||||
|
||||
![]() Staat ook nog eentje op MP...(kan de link niet zo snel fixxen sorry...zal even gaan zoeken)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je bedoelt die van 5000 euro denk ik
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yup... Voor hetzelfde geld als een Golf 3 VR6, maar dan wel even heel wat specialer!
|
||||
|
||||
![]() In Katwijk rijd een Fire & Ice VR6.
|
||||
|
||||
![]() Hier in Nieuwegein ook eentje op kenteken.
|
|
||||
|
||||
![]() In Zeeland rijd er ook eentje, een blauwe, op kenteken
|
|
||||
|
||||
![]() Hier in heerde rijd er ok weleens en maar die komt uit wenum wiesel en die rijdt er ook mee op het circuit, was eerst een 1.3... Wel iets verschil dus...
|
|
||||
|
||||
![]() in Den Haag een bordeauxrode
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ken inderdaad ook een Fire en Ice VR6, was eerst een GTi op kenteken (dat is op zich al bijzonder) en later VR6 ingebouwd door Wilbert van Lith. Heeft een tijd in de buurt van Tiel (Lienden) gereden maar waar deze nu is, don't know Huibert |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb zelf ook een golf 2 fire and ice vr6.
lag eerst een 1.8 gti motor in en nu dus een vr6. heb 1 a 2 jaar terug laten keuren bij de rdw, en is toen goed gekeurd. Dus staat nu vr6 op kenteken. Ik ben hem nu aan het opknappen en zo, en is nu geschorst..
Last edited by fire and ice vr6 : 09-04-2008 at 19:19. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er ook 1 ook al 7 jaar.
|
||||
|
||||
![]() bij ons in het dorp (Garijp, Friesland) rijdt ook een groene MKII VR6 rond met 9x16J borbets, rallye grill en nog wat goodies.