![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aangezien ik toch nog steeds niet weet wat ik wil mbt een nieuw VW project
doe ik toch de Passat in de aanbieding. Zodra die weg is ga ik even in alle rust uitkijken naar een nieuw project, zal denk ik toch weer een type 1 Cabrio worden ![]() De vaste prijs voor deze wagen is nu 1250,-- euro. Dit is exclusief de porsche velgen. Deze velgen zijn eventueel ook te koop. Passat is van 1990 met een 107PK 1.8i motor, heeft ABS elec. ramen, servo en een trekhaak. Is APK gekeurd tot Juli 2006. Staat dus nu op de stalen velgen met wieldoppen. |
|
||||
|
||||
![]() Upppp
|
|
|||
|
|||
![]() Kilometerstand & onderhoudshistory ??
|
|
||||
|
||||
![]() Wat moeten je porsche velgen kosten....? Heb je ook adapterplaten naar 5x100.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat ga je kwa inches niet redden op een golf 4 lieverd, dan kun je er geen platte bandjes opgooien.... plus dat je dan in problemen zou kunnen komen met je abs (heb ik van horen zeggen). en als je er wel platte bandjes op gooit dan kun je hem nooit zo verlagen dat ie zonder airride mooi de wielkasten gevuld heeft.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() @VWJean, je hebt een pb'tje !!
|
|
||||
|
||||
![]() Topic mag dicht
Auto wordt zaterdag opgehaald door nieuwe eigenaar |
|
||||
|
||||
![]() Gefeli Kruk?
Mooie auto
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks Buzzie, maar hij is voor Miss L. ![]() En nu ermee naar het archief !! ![]() |