![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier nog 3 golfjes 1 staan.
en een polo 1 Deze moeten weg ivm ruimte gebrek Golf 1 1981 1100cc 5 deurs. In goede staat. mooie auto. apk tot okt. kan met nieuwe apk, kan ook zo meenemen. Golf 1981 1500cc aut. harde opknapper. Staat al een paar jaar stil. Rijdt wel gewoon 550 euro golf 1 1981 1100cc apk tot oktober Alle kleuren van de regenboog sportpijp. sportvelgen ontzettend harde auto MAAR : ik ben de sleutels kwijt ![]() TJA doe een bod. stuurkolom met sleutel zit er bij !
|
|||
|
|||
![]() Heb je foto's van de polo 1? En een richtprijs? En wat is de algehele staat van de wagen. Bouwjaar?
|
||||
|
||||
![]() Don : ik snap dat als je de sleutels niet hebt je er geen echte prijs bij kan zetten .
Maar verzin dan een leuke prijs ![]() Zelfde als bij de Golf 1 1981 1100cc 5 deurs. In goede staat. mooie auto. apk tot okt. kan met nieuwe apk, kan ook zo meenemen. En zoals je ziet : de Polo 1 .. wel vermeld maar meteen weer een vraag over een prijs . Daarom verplichten wij er om een vraagprijs bij te zetten : scheelt een hoop over en weer gepost / gemail ![]() Dus 4 autos met maar 1 prijs .. neem niet aan dat het een totaalprijs is voor alle 4 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat is je vraagprijs van die Golf 4 deurs uit 81?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Prijs van de polo is 850 euro.
Prijs van de golf 1 4 deurs is met nieuwe koppelingsplaten, stukje originele dorpel gelast en nieuwe apk 1500 euro. Hiervoor ook een grote beurt en alles nagezien. De volledige koppelingsset wordt dan vernieuwd, dus niet enkel de platen. Tectyleringsbeurt zit er ook inbegrepen. Wie zelf wil klussen die mag een bod doen !!! Voor die sleutelloze kan men echt een bod doen. Hij is hard !
|
||||
|
||||
![]() --------------------------------------------------------------------------------
Heb je foto's van de polo 1? En een richtprijs? En wat is de algehele staat van de wagen. Bouwjaar? zelfde vragen als hier boven.. ok hij kost 850 euro.. maar wat is het er voor eentje??? |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja dat is hem.
Mijn schoonzusje rijdt er nu dagelijks in. Maar daar hebben we een kevertje voor.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
... en krijgen we die mooie blonde er bij? Desnoods tegen meerprijs hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook wel benieuwd naar fotos
|
|
||||
|
||||
![]() Die blonde heb ik zelf heel duur betaald :biggrin:
En ben nog altijd aan het aflossen ![]() Ik zal proberen om wa fotokes te plaatsen.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() somebody.....
|
||||
|
||||
![]() van welke maand is de vier deurs golf???
|
||||
|
||||
![]() Ik zou moeten kijken. Maar ga ervan uit dat het december is, valt het nooit niet tegen.
Daarentegen valt de wegenbelasting te verwaarlozen per kwartaal. 1/2 avondje stappen kost meer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel heeft die Golf 4 deurs gelopen? En ruil je ook een Golf 2 in met nieuwe koppelingsplaten, verse APK etc.?
|
||||
|
||||
![]() Golf 4 deurs heeft op de teller rond de 2 ton gelopen
Maar draait erg goed. Geen mankementen op koppeling na. iervoor heeft een liefhebber hem 12 jaar gehad. Dit zie je ook !
|
||||
|
||||
![]() welke op de foto's is de 1100 cc zonder sleutel
|
|
||||
|
||||
![]() Dien zwarte
|
||||
|
||||
![]() wat moet je daarvoor hebben? (zwarte dus)
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |