![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zijn er eigenlijk alternatieven voor de uitlaatklem (niet lassen)??
Zoek iets wat niet op drempels blijft hangen... |
|
||||
|
||||
![]() De klem omdraaien, dus dat de moer(en) er aan de bovenkant of zijkant opmoeten, is niet zo handig met vastmaken/loshalen maar dan raakt ie de grond niet. Suc6!
|
|
||||
|
||||
![]() Yep, goede oplossing
|
|||
|
|||
![]() idd goeie oplossing, heb net ff gekeken, maar daar is dus geen ruimte voor... daar zit een soort dun ijzer, soort hitteschild ofzo tegen de bodem in de tunnel...
andere oplossingen? |
|
||||
|
||||
![]() Je zou eventueel een ander model klem kunnen gebruiken....
Er is een ronde klem met aan 1 kan een bout/moer die 'm strak trekt, en er is een u-klem met twee moertjes er op. Neem de u-klem en richt de u naar beneden zodat het makkelijk bevestigen is, vervolgens slijp je de twee overtollige stukjes tapeind van de u-klem af. Voila, je klem is nu zo goed als rond en kan de bodem in principe niet raken...tenzij je uitlaat er niet goed onderhangt en te ver naar beneden hangt. Ik hoor/lees wel of dit wel lukt. Succes! GolfIII |
|
|||
|
|||
![]() het schroefdraad is inmiddels al helemaal van de uitlaatklem afgesleten hoor
![]() uitlaat kan volgens mij niet hoger hangen, is geen ruimte voor! maar er is dus ook een ronde klem? dat is misschien wel iets voor mij, zal van het weekend eens tijd proberen te maken! |
|
|||
|
|||
![]() Brede slangenklem? (robuuste uitvoering)
Zo'n U-klem is naar mijn mening bagger.
|
||||
|
||||
![]() Toch gewoon lassen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mikalor klemmen gebruiken. Zijn echt perfect.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Naar mijn mening ook, de uilaat gaat bij deze klemmen eerder lekken. En word ovaal geknepen
|
||||
|
||||
![]() Mikalor:
![]()
|
|||
|
|||
![]() heej dat mikalor spul ziet er goed uit... miss dat die wel fatsoenlijk past...
kan die ook helemaal uit elkaar dat je die om een bestaande buis kan doen? zal wss wel maar toch ff vragen.. |
|
||||
|
||||
![]() Ja hij kan helemaal uit elkaar.