![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit weekend dus tegen een dilemma aangelopen
![]() Ik ben dus in het gelukkige bezit van een Mercedes w108 250s van 1967.........met 56.000 km op de klok (gecheckt in D).................. Maar nu zit ik dus in twee strijd.......zet ik de auto te koop/te ruil en koop dan wat anders leuks ![]() Of ga ik hem verbouwen met verlaagde vering en mooie velgen? Please kan iemand deze foto even beetje shoppen? ![]() Last edited by Dasher : 11-12-2005 at 17:08. |
|
||||
|
||||
![]() een andere w108 van de zijkant gezien
![]() |
|
||||
|
||||
![]() verkopen en met het geld wat je er voor krijgt je jetta gaan opknappen etc
|
||||
|
||||
![]() Jetta is bijna klaar en die heb ik straks nodig voor woon-werk
Mercedes is beetje teveel waard om dat geld in de jetta te stoppen ![]() Jetta hoef alleen nog onderstel en dan is tie klaar ![]() Net even gegoogled en wat zie ik op een site genaamd thebuggyshop.com.......................een lowered w108 ![]() Zo moet tie ongeveer worden en dan andere velgen natuurlijk ![]() Last edited by Dasher : 11-12-2005 at 11:35. |
|
||||
|
||||
![]() super! houden die mercedes en maak hem naar je zin!
|
|
||||
|
||||
![]() Gave bak man! Nooit wegdoen, helemaal niet met zo'n km stand!
|
||||
|
||||
![]() Zorg anders dat iemand jou en je Mercedes opgeeft voor "De Grote Beurt"!!
Word tie gelijk gepimpt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS: cool ding! Zeker niet weg doen. |
|
||||
|
||||
![]() IK laat de Mercedes niet verneuken door die lui
![]() Ik heb wat info van een duitse kennis gekregen over velgen en onderstel verlagen..............morgen even bellen ![]() Tis dus geen dilemma meer...............................de Merc blijft ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vette Benz
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zou hem niet zomaar weg doen hoor!
|
||||
|
||||
![]() Deze in 2004 gezien in Reifnitz.... Kijk goed op de foto van de zijkant, dan kun je zien wat voor n soort bestuurders erin zaten
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() btw let ook op de bumper, geen dunne en dikke rand, maar gewoon 2 bumpers op elkaar
![]()
|
|||
|
|||
![]() Houden die Benz! super apparaat, wil zelf ooit ook nog eens zo'n ding!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze komt toch al aardig hoog in het 'bling bling' gehalte |
|
||||
|
||||
![]() Die grijze en de coupe zijn dus /8 en dus geen w108 zoals die van mij.............................
De mijne is een S-klasse en die andere grijze en de cupe zijn dus e-klasse................. Krijg net bericht terug dat 18 inch velgen geen probleem is zelfs met 245 achter hoeft er niks aan de wielkasten te worden gedaan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ok, mono block Brabus wielen? of Lorinser wielen. yum yum
![]() ![]()
DCI, because its family. Last edited by Mr_LSD : 11-12-2005 at 22:48. |
|
||||
|
||||
![]() Dat weet ik dasher, maar het ging om t idee. Nu heb je n beetje n idee wat je er zoal mee kan gaan doen
btw Pascal, die bijlmer velgen zou ik er nie onder zetten ![]()