![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heeft iemand een tip om me golfje diesel voor APK Keuring aan te bieden? Of een professional die een volksforum.com korting geeft
![]() Bedankt. Woon trouwens in Heemskerk. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je niks zinnigs te melden heb reageer dan niet.
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is chronisch bij mij sorry dat ik vanuit hier op je koude tenen ging staan
Maar heeeeeeeeeel misschien is mijn antwoord nog zo gek niet . Of het kan aan je vraagstelling liggen : Heeft iemand een tip om me golfje diesel voor APK Keuring aan te bieden? Daar is mijn link uitermate geschikt voor ... Misschien snap je m nu ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zou naar een keuringsstation gaan, in de buurt van Heemskerk ofzo..
|
||||
|
||||
![]() Ja, maar ik was meer opzoek als: "Ja dan moet je naar Henks Car Occasions gaan en vragen naar, henk"
![]() En dat ik de goudengids ken en de reguliere apk keuringdiensten ook kan je natuurlijk op je vingers natellen. Ik woon hier namenlijk nog niet zo lang en de auto zelf komt uit Apeldoorn en hoopte eigenlijk zo op de gouwuh tip ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Dan was ik er niet ver vanaf qua goud
![]() Kijk nu is het wat duidelijker waarom je iets bij je in de buurt zoekt .. er is vast iemand die hier komt en weet waar je goed geholpen wordt . |
|
||||
|
||||
![]() Snap er geen drol van:
Nog wat 'hier kan je waarschijnlijk niets mee, want dat kan je zelf ook wel verzinnen tips: - Ga niet naar 'de dealer': Die is vaak vrij prijzig. Niet alleen qua keuring, maar mochten er reparaties nodig zijn, kosten de jongens in de werkplaats aldaar meestal wat meer dan die in de garage om de hoek. - Ga niet naar 'de kwikfit' of varianten daarop: Keuringen zijn vrij tot extreem goedkoop, maar d'r is altijd vanalles mis (persoonlijke ervaring). Subtip: garage's met de APK keuringsprijs op de gevel vermeld dient u ook te vermijden ![]() - Ga dus liever naar 'Henks Auto's' en vraag naar 'Henk'. Die Henk zal bij jou in 't dorp misschien Kees, Piet of Klaas heten, maar dat boeit niet zoveel. - Een APK keuring ansich zou 'objectief' moeten zijn; onafhankelijk van de keurmeester of garage waarin hij staat. De APK regels moeten echter wel door de keurmeester goed geinterperteerd worden, en daarmee word de garagist/keurmeester vaak subjectief: Keurt hij iets af, dan kan hij er wellicht wat aan verdienen. Vermeld dus altijd duidelijk VOOR de keuring dat jij reparaties ZELF zult uitvoeren, en vraag naar de herkeur termijn (meestal binnen 2 weken) in geval van afkeur. Also: Hop achter die PC vandaan, achter t stuur kruipen, en op weg naar 'Gekke Henkie'. Overigens: Ik kan niet in jouw portemonnee kijken, en ook niet in jouw overige handigheden. Maar persoonlijk ga ik liever naar de garage 'direct om de hoek' omdat dat qua halen en brengen een stuk makkelijker gaat dan de nou net ff 2 tientjes goedkopere in de voorstad: halen en brengen word dan al snel lastig.
|
|
||||
|
||||
![]() Hoi Sjampoo,
Bedankt, ik vindt vooral deze heel goed: - Een APK keuring ansich zou 'objectief' moeten zijn; onafhankelijk van de keurmeester of garage waarin hij staat. De APK regels moeten echter wel door de keurmeester goed geinterperteerd worden, en daarmee word de garagist/keurmeester vaak subjectief: Keurt hij iets af, dan kan hij er wellicht wat aan verdienen. Vermeld dus altijd duidelijk VOOR de keuring dat jij reparaties ZELF zult uitvoeren, en vraag naar de herkeur termijn (meestal binnen 2 weken) in geval van afkeur. Ga ik zeker weten gebruiken! |