![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tijd om eens wat dingen in de verkoop te zetten.
Een Kamei grilspoiler met rood randje, in goede staat. Aan de rechterkant heeft er een stickertje op gezeten en dat zie je wel een beetje. Prijs : 15 euro Zonnewering met opschrift "Golf" ... ideaal voor daily of iets bijzonders voor op je retro golf. Compleet met haakjes en montage schroefjes. Prijs : 17,5 euro Dan vervolgens nog wat materiaal om je openlucht filter te reinigen en in te olieën. 300ml Green air filter oil en 1000ml air filter cleaner. Zoals je kan zien nog niet te gek veel gebruikt. ![]() Prijs : Grote fles 6 euro, kleine 4 euro , samen 8. Prijs in de shop hangt er nog op, 13 en 12 euro. Voeg ook nog even een setje 6J*15" BBS RA velgen, met wolfsburg logo's en gepolierde rand, toe aan het lijstje, zie je niet vaak: ![]() ![]() VP : 250 euro. Ben van BE, ongeveer 30 min rijden onder eindhoven, maar eventueel kan er afgesproken worden in eindhoven vermits ik er werkzaam ben.
www.golfmk2.be Last edited by Thomas 8v : 13-11-2005 at 12:35. Reason: titel update |
|
|||
|
|||
![]() Even omhoog.
|
|||
|
|||
![]() Voeg nog eventjes wat onderdelen toe wegens overcompleet :
- Dubbel lamps GTI grill met rode bies Nieuw, 20 euro ![]() - Zwart Lederen pookhoes Golf 2 Nieuw, 25 euro ![]() - Zwart Lederen handremhoes Golf 2 Nieuw, 30 euro ![]() Prijzen van overige onderdelen zijn aangepast trouwens.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel interesse in dat reinigingsspul van Green. Zijt gij van Belgie?
Enig idee wat beide flesjes + verzendkosten kost naar Nederland? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ben woonachtig in belgië, maar werk in Eindhoven. Misschien dat dit enige perspectieven bied? Want ik denk dat het verzenden van die busjes, in verhouding met de prijs ervan, in de papieren loopt.
|
||||
|
||||
![]() mmm Jammer, dan zal het wel iets te duur worden denk ik, ik woon in midden-Nederland, toch altijd nog een 1,5 rijden van Eindhoven.
|
|
|||
|
|||
![]() Zonnewering verkocht en onderweg naar nederland.
Gti grill en BBS RA verkocht en opgehaald. Op de Lederen pookhoes en handremhoes heeft men een optie genomen. De rest nog altijd beschikbaar.
|
|||
|
|||
![]() je hebt pb !!!!
gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() heb je die gti grill nog liggen, en waar kan ik deze ophalen kom zelf vanuit de buurt van sittard, kom vaak in de buurt van ehv ivm met werk
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Setje BBS RA is alweer een tijdje verkocht. Quote:
Idem voor de gril. Heb er wel nog eentje, maar die heeft een paar weken op mijn gti gezeten, dus die is niet "nieuwe" meer. Werk in de limburglaan. Kunnen afspreken bij de Appie (ALbert Heijn) ![]() Kan je eventueel nog een nieuwe originele verkopen maar die kost een veelvoud van. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha srry had niet goed gelezen van de verkochte grill ![]() ![]()