![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb hier nog een middenconsole liggen voor een golf 1 + een ficher cassette box. deze past voor het type daschbord na '80. vraagprijs rond de 50€ of eerlijk bod. eventuele foto kan ik bezorgen via mail.
![]() Last edited by hilfiger : 07-11-2005 at 09:50. |
|
|||
|
|||
![]() and up
![]() |
|
|||
|
|||
![]() and up
|
|
|||
|
|||
![]() and up.
|
|
|||
|
|||
![]() and up.
|
|
|||
|
|||
![]() foto?
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() and up.
|
|
|||
|
|||
![]() and up.
|
|
|||
|
|||
![]() and up.
|
|
|||
|
|||
![]() and up.
|
|
|||
|
|||
![]() Je zou de prijs misschien eens iets kunnen verlagen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() oke we zullen er 10€ afdoen, dus mensen die inteersse hebben voor 40€ mag het weg.
|
|
||||
|
||||
![]() Gaat die casettebak ook los weg? En zo ja, kunnen die cellen voor die casettes eruit?
|
|||
|
|||
![]() de box werkt nog prima en is compleet dus in goede staat, indien interesse doe je me maar een bod we zien dan wel verder vergeet wel niet dat dit een object is die je niet veel tegen gaat komen...
|
|
||||
|
||||
![]() Het gaat me er meer om of die casettehouders eruit kunnen, zodat er een schermphje voor navigatie en dvd in kan....
![]()
|
|||
|
|||
![]() ha zo, ja wat prutswerk en normaal gaat dat zonder probleem.
|
|
|||
|
|||
![]() and up.
|
|
|||
|
|||
![]() up.
|
|
||||
|
||||
![]() Mag ik je vragen wat dat middenste witte rondje is? Zijn de andere 2 gaten helemaal dicht?
|