Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 20-01-2004, 16:30
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default Jos Verstappen en Jordan

Het zit eraan te komen, dus ik denk ik open alvast een topic. Vanavond of morgen gaan we waarschijnlijk horen dat Jos Verstappen in de Formule 1 blijft en wel bij het team van Jordan.

I Hope so...
  #2  
Old 20-01-2004, 16:32
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default

Voor alle duidelijkheid, hier baseer ik het op:

van formule1nieuws.nl

De website grandprix.com stelt te weten dat Jos Verstappen vandaag zal worden aangekondigd als de eerste rijder van het Jordan-team.

De Nederlander zal dan gelijk plaats kunnen nemen in de Jordan om te testen voor het team. Dit zou dan op de donderdag en vrijdag gaan gebeuren. Het nieuws dat de altijd primeur-jagende website meldt klinkt logisch en op de waarheid berust, maar of dit ook zo is zal natuurlijk spoedig moeten blijken bij een eventuele persconferentie. Als het klopt zou er dan eindelijk een einde kunnen komen aan het al wekenlang slepende onderhandelingsproces.

Vandaag reizen Raymond Vermeulen en de belangrijkste geldschieter van Verstappen, Michel Perridon, af naar Silverstone om afrondende gesprekken te voeren over een sponsorcontract. Afgaande op de woorden van Michel Perridon is het te voorbarig om te gaan roepen dat de kogel door de kerk is. ''Vanavond weten we of Jos rijdt of niet'', aldus de hoogste Trustbaas. Er is dus nog geen contract ondertekend. De zakenman zei tevens tegen het AD dat ook een tweejarig contract vooralsnog nĂ*et aan de orde is.

Wordt vervolgt...
  #3  
Old 20-01-2004, 16:45
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Ik kijk nooit F1.

Ik vind Formule 1 de saaiste TV kijksport die er is... vind er werkelijk geen hout aan: gaat rete snel maar ontloopt elkaar maar seconden, alle auto's zijn hetzelfde op de kleur na, altijd dezelfde(n) die winnen, allemaal dezelfde motoren, en het duurt een eeuw voordat het afgelopen is, terwijl de uitslag meestal al zowat halverwege of eerder al bekend is....

Daarnaast vind ik Jos verstappen niet zown sportief figuur, en in mijn ogen niet bepaald de slimste ook... (maar dat laatste hoeft natuurlijk ook niet)

Maar das mijn persoonlijke mening, vind zowieso sport op TV snel saai en vervelend. Wou ik toch even kwijt.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
  #4  
Old 20-01-2004, 16:49
krukab krukab is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,682
Default

RTL5 gaat dit jaar live de rally's uitzenden heb ik gehoord !!!
Das een stuk interressanter om naar te kijken,en het duurt ook nog eens meerdere dagen ....
Een mooier excuus om op de bank te blijven hangen is er niet !!
  #5  
Old 20-01-2004, 16:49
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default

Dat mag altijd Tommy. Als Jos inderdaad wat slimmer was geweest had ie nu in ieder geval al een wagen voor 2004 gehad.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
  #6  
Old 20-01-2004, 16:49
RedJet's Avatar
RedJet RedJet is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 932
Default

Leuk voor Jos, maar ik sluit me bij Tommy aan wat betreft Formule 1 dan.
  #7  
Old 20-01-2004, 16:50
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default

Quote:
Originally Posted by kruk@b
RTL5 gaat dit jaar live de rally's uitzenden heb ik gehoord !!!
Das een stuk interressanter om naar te kijken,en het duurt ook nog eens meerdere dagen ....
Een mooier excuus om op de bank te blijven hangen is er niet !!


Ik had toch gehoopt dat alle motorsport op een zender zou blijven, de ULTIEME zondag, alleen maar motorsport kijken!!
  #8  
Old 20-01-2004, 16:54
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default

De Jordan van vorig jaar:


  #9  
Old 20-01-2004, 16:56
krukab krukab is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,682
Default

Quote:
Originally Posted by Zestienkleppen
Ik had toch gehoopt dat alle motorsport op een zender zou blijven, de ULTIEME zondag, alleen maar motorsport kijken!!


Formule 1 komt geloof ik zelfs bij SBS6 terecht .... :shock:
(de sensatie zender van Nederland ... De Telegraaf is eigenaar,dus dat zegt genoeg ... )
  #10  
Old 20-01-2004, 17:01
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default

Klopt, en Olav Mol en z'n team gaan ook mee. Het grote voordeel is dat SBS6 tussendoor geen reclame's mag laten zien...!
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
  #11  
Old 20-01-2004, 17:10
krukab krukab is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,682
Default

Quote:
Originally Posted by Zestienkleppen
Klopt, en Olav Mol en z'n team gaan ook mee. Het grote voordeel is dat SBS6 tussendoor geen reclame's mag laten zien...!


Want ????
het is toch ook een commercieel station,of ben ik nou abuis ... :shock:
  #12  
Old 20-01-2004, 17:15
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default

...het is SBS6 verboden pauzes in een sportwedstrijd te lassen als die er niet inzitten ofzoiets. Voetbal heeft wel een rust, f1 niet.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
  #13  
Old 20-01-2004, 17:16
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default

Mag je voor de eerste keer rijden in een f1 auto, doe je dit:

De eerste F1-test van Timo Glock is geen onverdeeld succes geworden. De jonge Duitser ging bij zijn F1-debuut de muur in met zijn Jordan EJ13. Daarbij liep de achterkant van de wagen veel schade op, maar de test van Bas Leinders morgen zou niet in het gedrang komen.

Het Jordan-team heeft namelijk de hele namiddag hard gewerkt aan de EJ13 van Glock om de wagen vandaag nog opnieuw rijklaar te krijgen. De achterkant van de wagen moest volledig vervangen worden, maar volgens Bas Leinders, die we zopas nog even aan de telefoon hadden, zou Glock zo meteen toch nog even in actie kunnen komen.

Positief nieuws voor het team en de Belg die morgen zelf zijn F1-debuut mag maken. Vandaag verkende de Limburger die de voorbije twee jaar in het Formule Nissan-kampioenschap kwam alvast nog even het circuit. Straks start hij ook met het team de voorbereidingen voor zijn test morgen.

Intussen hoopt hij stiekem dat hij ook later deze week nog even mag testen, maar dat zal afhangen van de besprekingen tussen Jordan en Verstappen. Als die vandaag of morgen een contract tekenen zal de Nederlander waarschijnlijk de twee laatste testdagen voor zijn rekening nemen. Is er geen contract dan komen mogelijk Leinders en Heidfeld nog even aan de beurt op donderdag of vrijdag.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
  #14  
Old 20-01-2004, 17:48
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Kortom : ik heb Josti Verstappen alleen hoog staan op de arrogantie ladder
Als je je openlijk uitspreekt dat je meer bereikt hebt dan Jan Lammers ...
Psies : al racet die nog 20 jaar .. de veelzijdigheid van Jan zal hij nooit halen .
  #15  
Old 20-01-2004, 18:29
Chrispy's Avatar
Chrispy Chrispy is offline
Old Fart
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 931
Default

alsof Jan niet arrogant is. Oke hij heeft dan veel 24uur ervaring, blijft een kwal.
__________________
Eigen volkswagens eerst !!!
  #16  
Old 20-01-2004, 18:34
RedJet's Avatar
RedJet RedJet is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 932
Default

Neem nou Arie Luijendijk. Die heb tenminste wat bereikt alleen hoor je daar zo weinig van. En volgens mij gaan die wagens nog een stukkie harder ook!
  #17  
Old 20-01-2004, 19:14
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default

De zoon van arie, arie jr (ofzo?) is ook al goed bezig. Allemaal onder begeleiding van z'n pa.

Ik ben het met Chrispy eens dat Lammers een kwal is. Tim en Tom Coronel zijn wel aardige jongens.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
  #18  
Old 20-01-2004, 19:16
John John is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 564
Send a message via MSN to John
Default

Quote:
Originally Posted by chrispy
alsof Jan niet arrogant is. Oke hij heeft dan veel 24uur ervaring, blijft een kwal.


Mee eens.
Hij heeft ooit eens F1 gereden en denkt dat hij DE man is.Wat heeft hij daar gepresteerd dan?
Hij moet altijd gelijk hebben en altijd moet en zal hij het laatste woord hebben.
Oke Jos presteerd ook niet erg goed maar hij heeft er ook het materiaal niet voor gehad.Behalve bij Benneton dan waar hij 2x derde is geworden.
Maar in sommige situaties blinkt hij toch echt uit ondanks het materiaal.
Denk terug aan Oostenrijk in de Arrows op een 2de plek tijdens de race.
Denk terug aan Maleisie waar hij het de McLaren van Hakkinen zuur maakt.Canada P5 in de stromende regen.Om maar even wat te noemen.
Laten we hopen dat het Jos lukt om te mogen rijden.Want het is toch leuk om een Nederlander in de F1 te hebben.
En de auto waar Arie Luijendijk mee rond tuft gaat dan wel harder dan een F1 auto maar vergeet niet dat die auto's afgesteld zijn op topsnelheid.
Ze hoeven alleen maar op een ovaal te rijden.Dat is allemaal linksaf.
Als je een F1 auto ook zo zou afstellen dan haalt hij die snelheid ook met gemak.
__________________
Dutch.Dub member
  #19  
Old 20-01-2004, 19:22
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
Default

Als je het mij vraagt loopt een f1 motor kapot als ie zo lang als de champ cars voluit moet lopen. De afstand die er op ovals afgelegd moet worden is ook veel groter.
Ook de luchtweerstand van de f1 bolide is te hoog, en niet berekend op ovals.

Het zijn gewoon 2 verschillende auto's voor 2 verschillende soorten circuits, dat is appels met peren vergelijken.
  #20  
Old 20-01-2004, 20:46
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Quote:
Originally Posted by John
Quote:
Originally Posted by chrispy
alsof Jan niet arrogant is. Oke hij heeft dan veel 24uur ervaring, blijft een kwal.


Mee eens.
Hij heeft ooit eens F1 gereden en denkt dat hij DE man is.Wat heeft hij daar gepresteerd dan?


Je bent alleen een coureur als je in de formule 1 scoort ? hahahaha think again

En als we dan toch gaan vergelijken volgens de formule 1 regels : zegt deze naam je iets ? Ik wed van niet ...

Carel Godin de Beaufort

Reed ook formule 1 en haalde daar 4 punten met een PRIVE entry .


Laat Josti nou maar toegeven dat het niet wil lukken en dan tot het einde der dagen kleine jongetjes slaan die hem voorbij rijden op een kartbaan .
Dan ben je een groot coureur
Of laat het hem eens in de DTM proberen : kan die de nederlander daar nog verder voor rotte vis uitmaken als die voor m finished

Kortom : formule 1 met een nederlander is leuk maar Josti heeft genoeg kansen gehad .

http://www.geocities.com/SouthBeach...toedeledoki.wav



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum