![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jawel : de bitch is back ... Baldrimmer is weer terug bij af : gewoon een van de 47 stemmetjes in mijn hoofd die hij altijd was .
Allereerst wens ik iedereen nog het allerleukste jaar qua alles . Ja : ik ben weer toegetreden tot het bestuur na een tijdelijke terugtrekking mijnerzijds . Het hoe en waarom laat zich raden maar het had en heeft iig niks met het Volksforum zelf te maken . Welnu : maak van je hart geen moordkuil .. Maar eerst ben ik ff aan het woord wat ik kwijt wil . ieronder mag jan en alleman zijn gal spugen of zeggen wat er op zijn of haar hart ligt . De laatste dagen zijn er twee in het oog springende figuren met het Volksforummen gestopt . Allebij met een zeer plausibele reden die bij het complete Volksforum-team bekend zijn . Zoals op elk forum of desnoods de plaatselijke kantklosvereniging is er een verloop van leden .. they cum and go. Persoonlijk zien we allemaal liever dat iedereen blijft maar we leven nog steeds in een staatsvorm die democratie genoemd wordt dus we kunnen ze het niet verbieden . In het verleden werd er wel eens wat geopperd qua knokploegen maar dat was op een ander forum : saillant detail was dat toen die bijna echt nodig was ze allemaal in ene motor bleken te rijden maar dat terzijde . Ik ben er zeker van dat de meeste weglopers weer een kijkje komen nemen . Honger maakt luidende klepels die als een vos de passie preken een boontje die net zoals de beste stuurlui op de walletjes liggen ... FF met de billen bloot ( ja ze zijn geschoren ) Het Volksforum was de laatste tijd niet van de high-tech superkwaliteit die jullie als trouwe lezers en posters van ons gewend waren . Ieder bestuurslid had wel een andere reden om hier minder nadrukkelijk aanwezig te zijn . Dikke pech voor iedereen dat dat allemaal op hetzelfde tijdstip moest gebeuren ... Om het even heel theatraal te schetsen hebben wij ( het dynamische VF Team ) de laatste dagen druk overleg gepleegd hoe we de " puinhopen " in barricades konden omtoveren . ( Ja ik heb ook koortsachtig meegedacht achter de schermen . Dit forum is tenslotte ook mijn hersenspinsel en liefdesbaby sinds dag 1 dat het bestaat ) Wij van het VF team beloven bij deze plechtig dat we de achterstallige onderhoud aan dit forumhuis zo snel mogelijk weg zullen werken . Verwacht geen wonderen want we zijn ook maar on(der)betaalde vrijwilligers . Heb aub het vertrouwen dat het weer zo wordt als ervoor ... Wat het verschil is hoor ik graag verderop in dit topic want we leven van feedback . En dan graag zonder persoonlijk te worden ![]() Moddergooien mag best maar wel goede modder die bruikbaar is en waar we iets mee kunnen . Als ik weer terug kan komen dan kan bijna iedereen dat .. Ok : een zwaluw maakt nog geen lente en beter een k*t in je hand dan van 10 de lucht maar toch .. En dat zeg ik als niet optimist ![]() Dus graag een beetje geduld gelardeerd met ideetjes en opmerkingen waar we allemaal wat hebben in de toekomst . Graag in het openbaar maar als het niet anders kan om watvoor reden dan ook dan via een PM . Ze worden allemaal vertrouwelijk behandeld Dit alles heb ik op persooonlijke titel geschreven omdat het wel erg pijn ging doen de laatste tijd hoe er gemord werd . Feedback aub !! mvg Gert |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Das idd modder .. maar oude : was al bij iedereen bekend
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je er Baldrimmer er maar wel bij blijft doen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Yep yep, drama alom...zal niemand ontgaan zijn. Maar we zijn erg blij dat we Gert weer hebben weten te verleiden om ons een handje te helpen want het werd ons echt wat te zwaar met slechts twee actieve (en 2 offline) bestuursleden
![]() Dusss, ik hoop dat dit een keerpunt kan zijn en hier een punt komt te staan achter de achteruitgang. Maar, zoals Gert zegt, horen we dan wel graag jullie in en output!
|
||||
|
||||
![]() welcome back biaaaaaatch
![]() samen maken we er wat moois van ![]() misschien een tip voor veel mensen (inclusief deze idioot) denk eerst een keer goed na voordat je wat neerzet...... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Pfff werd tijd zeg! Owja gert als je nog een keer het flikt uit het bestuur te stappen dan snij ik je ballen eraf!
![]() Last edited by Pedaalemmer : 09-01-2006 at 22:47. |
|
||||
|
||||
![]() Balrammer.... welkom terug.... kan ik ook eens wat vaker gaan werken in de baas z'n tijd
![]() Quote:
![]()
Cabby Last edited by Stijn : 09-01-2006 at 23:11. |
|
||||
|
||||
![]() hehehehehehe welkom terug kale ketser
![]() komt helemaal goed met `t forum!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Fijn dat je weer terug bent !
Ik vind het idd erg jammer dat sommige mensen het forum verlaten , maar ja daar is idd soms niets aan te doen . Er komen daar natuurlijk ook weer een aantal voor terug. Wat ik de laatste tijd merk en goed vind dat de offtopic wordt verwijderd in topics .Persoonlijk is niks vervelender dan posts in je advertenties die ook via PM´s kunnen ! Dus wat dat betreft ![]() Maar moet wel zeggen dat het soms wel erg fanatiek gebeurd . Verde stoor ik mij persoonlijk niet echt aan de hytech dingen die mischien niet helemaal kloppen, de tijd een of andere code boven in beeld . Zolang het forum goed werkt vind ik het goed ! ![]() Het forum bestaat iig door en voor liefhebbers ,en dat wordt allemaal mogelijk gemaakt door vrijwilligers en die veel energie en tijd in steken voor ons . En ja niet alles kan perfect zijn ! Ik zou zeggen ga lekker door zoals jullie bezig zijn ! Zo wat een tekst voor een fietsenmaker he ! hahaha Groeten Jasper
|
||||
|
||||
![]() heerlijk gert... welkom terug... je bent duidelijk gemist en dat is een compliment die je van velen zal horen...
een nieuw idee wat al bij veel fora gebeurt is wanneer je lid wil worden dat dit dan via een bevestiging van een bestuurslid moet gaan die je account activeerd.. eerder kun je niks hier neerknallen.. wat ik helaas jammer vind is dat de ow zo hechte volksforum familie een beetje aan het wankelen is, maar door het zwarte schaap in de familie terug te halen [ gertjuh] hier mischien weer een beetje verbetering in zal komen.. ik zie het zo.. de kleine familie word groter en zelfs tussen de nieuwe aangetrouwde achterneefjes zitten wel rotte appels tussen.. laten we de familie gezellig houden...
|
||||
|
||||
![]() Gert ik wou je een PM sturen maar dat kan niet ?
|
||||
|
||||
![]() Ow wacht ff .. die had ik uitgezet tijdens mijn vrijwillige ban
Over 3 minuten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ok je hebt PM !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bestuursleden, maar onze uiterst actieve en bijna eenzame mod niet te vergeten natuurlijk
|
|||
|
|||
![]() Heej das goed nieuws!
Tja ik ben inmiddels ook wel over de klap heen....Degene die willen gaan die gaan maar, het is hun gemis... ![]()
|
||||
|
||||
![]() reden of geen reden
Wat een hoop ophef om niets. Heb het gewoon even gehad, kan toch gebeuren. Heb me gewoon voorgenomen,(om bepaalde redenen) dat ik mijn posten er compleet van af wil hebben. En daar blijf ik ook bij. Wil ook niet meer met mijn naam (20vttyp1) verder. Ik sluit dit hoofdstuk gewoon ééns af. Het project komt er echt wel weer op. Maar er zijn meer dingen in het leven dan auto's bouwen. en die kunnen wel eens plotseling belangrijker zijn geworden. Heb vrijdag al gepoost dat ik weg ging. Omdat ik al genoeg aan mijn hoofd heb en niet heel die (rotzooi gedeelten) van het forum erbij wil hebben. Het is gewoon een heel stuk minder dan een tijd geleden. hier wil ik het even bij laten groeten |
|
||||
|
||||
![]() Geen probleem 20vttyp1, alles wordt voor je geregeld.
Zoals je al zegt er zijn meer dingen in het leven dan dit rare forum...... ![]() Gert, thanks..... (MANY MANY THANKS) verder zeg ik niks, anders ga je me straks ook nog leuk vinden ![]() Dus mensen, aub als jullie iets te klagen of te melden hebben, ideeën tips, AUB PM me (of ons) Zoals Gert als vertelde, er wordt echt hard gewerkt om alles weer n beetje op orde te krijgen. Ik denk zelf dat die Type 1 meeting daar zeer veel aan kan bijdragen
|
||||
|
||||
![]() Er is een tijd van komen en gaan,
maar wij blijven gaan tot onze tijd gekomen is. Fijn dat je er weer bent Gert ![]()