![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#2
|
||||
|
||||
![]() holy shit!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#3
|
||||
|
||||
![]() het wordt steeds gekker, wat een combinatie.....
![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Dat wil best van de plek zeg. Keer wat anders.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#6
|
||||
|
||||
![]() wel vet, maar het lijkt mij dat dat blok het niet lang zal volhouden. Die dingen zijn niet echt gemaakt om een auto voort te bewegen.. plus dat motorfiets-motoren eerder aan revisaties en dergelijke toe zijn. Beter pak je als je persé jap wil een jap motor uit een auto
bijv. 6 cil uit supra / mx6 / xedos / galant / 300zx / 350z / etc. etc. 4 cil uit celica / mr2 / mx5 / Eclipse / 3000gt / evo / skyline etc. etc. ![]() maargoed dat is minder bruut en de meeste hebben std 350pk ![]() en je houd wel een relaxe lege motorruimte over op deze manier ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je noemt allemaal 6 cylinders op die in de lengterichting liggen[ plaats dit maar eens in een golf 1], de 4 cylinders die je noemt zijn niet echt brute motoren..[ als je toch wil aanpassen pak dan een 5 cyl audi] en de eerste jap die standaard 350pk hebben moet ik nog tegenkomen.. aangezien ze een pk wet hebben in japan waarbij de pk's max 280 mogen zijn.. en de honda's vtec en type r.. zet die na 100d nog maar eens op een testbank.. allemaal verlies in vermogen en zuipen olie dus weer een heleboel 2f 2f praatjes ![]()
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#8
|
||||
|
||||
![]() als je toch van jappen houd gooi er dan een WRX blok in
![]() heb er in de PVW ooit een keer 1 te koop gezien, 4WD en nieuwe WRX STI motor ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hee die ken ik.. was ook niet duur btw
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#10
|
||||
|
||||
![]() die witte he, 6000 pond geloof ik zoiets
|
#11
|
||||
|
||||
![]() jup.. idd 5 a 6 duizend pond..
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de supra is een lengterichting ja, maar de rest volgens mij niet hoor.. (misschien ook de 300zx en 350z maar dacht die ook niet, heb nu ff geen tijd om dat op te zoeken) En bij de 4cil motoren zitten wel een paar brute tussen hoor. Ik ben bekend met de max pk wet in japan maar toch zijn er motoren met std meer pk, wellicht bij niet-japanse versies. En tevens zijn de motorblokken van de sportieve versies modellen te tunen zonder dat de motoren er veel mee te lijden omdat ze hier meestal op "berekend" zijn. Zo heeft de supra 330pk, 300zx 286pk, 350z 280 pk (6 cils) 3000gt 286pk, evo 280pk, etc. (4 cils) ![]() en over de duurzaamheid van een japanner ben ik ook niet bang ![]() maargoed ik wil niet anti vw oid doen ofzo, deze vind ik ook vet. Kheb zelf ook een golf mk1 en ben er van plan nog één te kopen.. Quote:
subaru is toch een koreaan? |
#13
|
||||
|
||||
![]() leuk gedaan snap het alleen niet zo ,18t blok(s3 tt) chipy klaar en koppel zat
![]()
__________________
Bla Bla, Bla |
#14
|
||||
|
||||
![]() maar hoge toeren.. gewicht en achterwiel aandrijving.. zet er maar eens een 20vt naast
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#15
|
||||
|
||||
![]() wat voor"n bak zit er aan dan?
__________________
Bla Bla, Bla |
#16
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is een reactie op die jappen die ik noemde? zoja, zoveel scheelt het gewicht van een jap of een duitser toch niet? (natuurlijk geen 'jeep' met een golf mk1 vergelijken ![]() En niet alle jappen hebben achterwiel aandrijving. Al zou ik persoonlijk wel voor een achterwiel aangedreven gaan, maar dat lijkt me enorm lastig om een golfje achterwielaangedreven te maken. en ze maken idd veel toeren ![]() ![]() verder is het gewoon smaak, de een vind hoge toeren leuk, de andere niet. Mij maakt het allemaal niet uit. Als het maar fijn rijd en als het kan ook nog betaalbaar en betrouwbaar is ![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]() waarom een hayabusa blok nemen...
als je ook een 1300cc motor blok van VW zelf naar motorfiets specificaties kan bouwen, en 13000toeren kan laten draaien ... dat is vet ![]()
__________________
Quote:
|
#18
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een doodnormale 1300cc autoblok (viercilinder) 13000 toeren laten draaien?????? Lijkt me sterk, tussen een 1300cc auto en een 1300cc motorfietsviercilinder zitten toch noch wel (heel) wat verschillen, die van de motorfiets is veel lichter, ook inwendig, geconstrueerd. Het hoogste toerental wat mogelijk is bij een autoviercilinderblok is plusminus 8000t/pm, de Honda V-Tec´s halen zoiets geloof ik, maar dan houdt het ook op. |
#19
|
||||
|
||||
![]() waar is dat filmpje van die witte polo!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#20
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij hebt nog nooit bergcup polokes etc gezien die 10.500 toeren draaien? En ja dat zijn "normale" 4-cilinders ... |