Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23-01-2006, 00:22
vwbullit's Avatar
vwbullit vwbullit is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,563
Default 20 v kop

wie weet er nog een goede 20v kop te liggen van een ibiza cupra.
is een 20 v van een TT het zelfde? dacht het niet maar wie heeft er meer specs over?????????/
of was de cupra aleen een 16 v

in iedergeval zoek een 20 klepper kop voo rmijn ( nu nog 2 liter)

met inlaat en dergelijke
gr ben
__________________
VW GTI G60 zwart 1989
VW GTI EDITION BLUE 1991
VW CADDY TDI 1998

Last edited by vwbullit : 23-01-2006 at 00:25.
  #2  
Old 23-01-2006, 18:43
vwbullit's Avatar
vwbullit vwbullit is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,563
Default

__________________
VW GTI G60 zwart 1989
VW GTI EDITION BLUE 1991
VW CADDY TDI 1998
  #3  
Old 23-01-2006, 18:56
MelG60 MelG60 is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,449
Default

Ik heb er meerdere oa een S3 kop 210 pk 7000km (dus gewoon nieuw) 800 euro. zitten nokkenassen bij en kleppendeksel geen inlaat.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk
1989 Golf 20v turbo 4motion
1990 Golf GTI G60
1990 Golf GTI 16vG60
1991 Golf GTI G60
1991 Golf GTI Edition one G60
1983 Golf GTI 16vG60
1983 Golf GTI G60
2000 Audi S3
  #4  
Old 23-01-2006, 19:04
vwbullit's Avatar
vwbullit vwbullit is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,563
Default

okee .
Mel weet jij of die kop past op een 2 liter AGG motor is een 8v golf 3 motor

Ik weet dat je de boring en slag e.d moet aanpassen maar past hij wel.
Dan weet ik genoeg en heb wel intresse.
Maar je heb vast wel een inlaat waar de turbo op kan>
staat op MP een nieuwe te koop voor 100 euro maat een inlaat van een audi TT is nieuw ook zoiets.

gr ben
__________________
VW GTI G60 zwart 1989
VW GTI EDITION BLUE 1991
VW CADDY TDI 1998
  #5  
Old 23-01-2006, 19:24
MelG60 MelG60 is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,449
Default

Ja past alleen was een nieuwer type 2.0 8v (of is een AGG nieuw type?) mooier geweest omdat dan de olieretourkanalen ook uitkomen: http://www.race101.com/project_2020.html Ik heb wel een uitlaatspruitstuk die je er zo bij mag hebben, geen inlaat helaas maar volgens mij zijn die niet extreem duur nieuw. Ik heb er evt ook wel een 058 type 20v onderblok bij zonder kruk en stangen zodat je die van die 2.0 er in kan doen.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk
1989 Golf 20v turbo 4motion
1990 Golf GTI G60
1990 Golf GTI 16vG60
1991 Golf GTI G60
1991 Golf GTI Edition one G60
1983 Golf GTI 16vG60
1983 Golf GTI G60
2000 Audi S3
  #6  
Old 23-01-2006, 19:35
MelG60 MelG60 is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,449
Default

Wil je trouwens atmo of turbo? Als je sparingen in de zuigers van de 2.0 8v freest voor de middelste inlaatklep zit je in principe al goed.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk
1989 Golf 20v turbo 4motion
1990 Golf GTI G60
1990 Golf GTI 16vG60
1991 Golf GTI G60
1991 Golf GTI Edition one G60
1983 Golf GTI 16vG60
1983 Golf GTI G60
2000 Audi S3
  #7  
Old 24-01-2006, 19:15
vwbullit's Avatar
vwbullit vwbullit is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,563
Default

wil turbo.
En de agg motoren zijn in 96 erin gezet tot 99 volgens mij dus is niet het nieuwe type.

is mooi klote.
__________________
VW GTI G60 zwart 1989
VW GTI EDITION BLUE 1991
VW CADDY TDI 1998



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum