![]() |
|
||||
|
||||
![]() gezocht:
chrome randen voor langs het voorraam. chrome randen voor langs het achterraam. 2 chrome randen voor de bijrijders en bestuurders raam de onderste korte randen. 1 complete chrome rand voor 4 deurs achterdeur. 1 chrome onderkant van een 4deurs achterdeur. ook als je iemand weet die ze heeft of een bedrijf die ze verkoopt. het liefst alles aluminium. gr. |
|
||||
|
||||
![]() De lijsten zijn niet allemaal in aluminium te krijgen.Enkel de lijsten van de deuren zijn aluminium.Als ze recht zijn kun je de oude lijsten schuren en polijsten en indien je dat wenst voorzien van blanke lak.Deze lijsten zijn nl niet meer leverbaar.
De chrome lijsten voor het voor en achterraam zijn nog wel te leveren.Dit is echter geen aluminium maar dit zijn kunstof pezen voorzien van een chromekleurig laagje. Hiervoor kun je eens kijken op www.oldtimerparts.nl hier heb ik ze ook vandaan. Ze zijn niet goedkoop maar wel nieuw. Suc6 ermee grtn |
|
|||
|
|||
![]() Voor- achterruitlijsten zijn nog bij de dealer te krijgen voor niet al te veel.
|
||||
|
||||
![]() doe mij even een PM Ik heb bijna alles voor je liggen
|