![]() |
|
||||
|
||||
![]() Luitjes,
Even het volgende: Zie hier, deze Jet. Die velgen die hieronder zitten zijn toch de Jubi velgen van de MK3 "20 Jahre" GTI en toch ook dezelfde als van de Golf 4 GTI ???? Maar steek 4x100 ??? Hoe ken dat ?? Omgeboord misschien ?? Of replica's ?? ![]() Wie o wie komt met het verlossende antwoord ??????? Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij ook geleverd op de golf cabrio in steek 4 x 100.
Heb er ooit wat over gelezen in eem topic.Volgens m ij weet emiel of jurgen het zeker te vertellen. |
|
||||
|
||||
![]() polo gti??
|
||||
|
||||
![]() op golf cabrio zaten ze idd ook, in 4*100. polo gti ook, maar niet in 16" (denk ik?!). op een mini zitten ze toch ook wel eens? of is dat 17"? wel 4*100 iig.
|
||||
|
||||
![]() Op de facelift Cabrio Golf 3eneenhalf zijn ze in 4/100 geleverd. Zie ook deze topic http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10204
Maar die op de foto kunnen net zo goed 5/100 zijn. Die zijn een stuk makkelijker te vinden. Naven zullen dan omgeboord zijn, of mbv een adapter. Alhoewel je dat weinig ziet.
|
||||
|
||||
![]() Van een Polo Gti is 15". Die Fred bedoelt zijn 16", type RS771/772. Nou kan ik wel afbeeldingen vinden van het eerste type. Maar dat zijn 5x100 velgen. Wat de RS772 zijn weet ik dus niet.
Succes Fred ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Juist ja, weer enige duidelijkheid verschaft !! En als je op deze foto goed kijkt zie je dat het dus 4 gaats is. Ik vindt ze wel netjes staan onder een Jet of een Einser. Bedankt voor de info !! Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
![]() wahhah het mooie is nog dat de flapdrol die deze thread heeft aangemaakt zelf gepost heeft in de thread waarin duidelijk uitgelegd staat hoe dat zit met die velgjes wahahhaha
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
LOL, je hebt ook nog gelijk. Maar mijn reactie had niet zoveel met het topic te maken ![]() En wil jij me niet weer bij m'n voornaam aanspreken Vuilnisbak !!!!! ![]() ![]() Grtz............. LRR