![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iemand toevallig nog een setje spoorverbreders liggen? Liefst in Friesland of omgeving.
Steek: 4x100 Dikte: 15-20 mm Liefst compleetje setje (met lange bouten dus indien nodig). |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Laat nou net ik een setje spoorverbreders hebben liggen Sander. Stuur me maar een een pm met je e-mail dan maak ik zondag wel even foto's en gooi ik ze wel op de mail.Het is een set van 2 stuks zonder bouten. En natuurlijk mag het voor weinig weg en ik ben zelfs genegen ze op te sturen. grtz |
|
||||
|
||||
![]() Hoi
Ik heb nog een setje liggen: 2 x 21mm met ongebruikte verlengde bouten (en ja: echt 21mm :P) 2 x 20mm met aparte bouten (dus je draait na het monteren het wiel vast met je eigen bouten op de verbreder. Woon alleen totaal niet in de buurt, maar kan alles wel opsturen. Ze gaan alleen alle 4 tegelijk weg trouwens. gr Boaz
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een setje spoorverbreders van 15 mm per kant, inclusief langere (bolkonische) wielbouten.
En een setje spoorverbreders van 20 mm per kant, deze worden met bouten (meegeleverd) op de auto gezet, vervolgens monteer je met je normale bouten de velg weer op de verbreder.
|
||||
|
||||
![]() @marcopolo: hoi marco, ik ben eigenlijk op zoek naar een complete set met bouten. Mocht ik niks kunnen vinden dan contact ik je alsnog even! bedankt voor je snelle reply! ik spreek je sowiezo 26 maart!
@ZOAB & Jurgen Santana: jullie hebben PM! |
|
||||
|
||||
![]() Toch maar even 2 foto's genomen.For just in case !
2 cm dikte zonder bouten 2 stuks ik had zelf een euro of 15 in gedachte ex verzendkosten. bij intresse pm grtn Marco |