![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dit setje staat te koop op Ebay
![]() http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll...DME:B:ONA:NL:11 Iemand bekend met dit type schroefset? Weet iemand of deze ook in hardheid verstelbaar is? Wat is zo'n setje nieuw waard en wat de set nu op (moeten) brengen? |
|
||||
|
||||
![]() betere merk schroefset, niet in hardheid verstelbaar je kunt er wel andere veren voor kopen( meer kg dus harder )
dacht nieuw prijs zo rond 900 euro ![]()
|
||||
|
||||
![]() zal wel nog stijgen die prijs,er stsaat "nieuw"
|
|
||||
|
||||
![]() die set heb ik ook onder mijn Golf 1 zitten...
was toen advies prijs € 1235,- heb hem toen via mijn werk gekocht had ik hem voor € 996,- inclusief verzenden... is idd niet in hardheid verstelbaar maar denk ook niet dat je harder wil als ie nu al is...
|
|||
|
|||
![]() Ok, bedankt voor de reacties
![]() Heb een bod uitgebracht maar of die het haalt... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() succes je staat alleen niet meer bovenaan zou in de laatste seconden nog bieden anders word ie erg duur denk...
|
|||
|
|||
![]() Ja idd
![]() Zit nu eigenlijk al op (lees: net over) m'n max ![]() Lees net trouwens een topic hier over het al dan niet monteren van een veerpootbrug als je je auto verlaagt met een schroefset ![]() Lees hier en daar iets over scheuren vande carrosserie ![]() Dat moet ik natuurlijk niet hebben, wil nog hééél erg lang in m'n GTI'tje rijden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb ook die H&R set en veerpootbruggen voor boven en onder en achter boven maar ik zie en merk nog niks...
|
|||
|
|||
![]() Maar ik heb er geen veerpootbruggen op of onder
![]() Is het dan wel verstandig om er een schroefset onder te zetten ![]() Laat maar, gaat niet door, wordt nu al bijna 550 euro voor geboden ![]() Last edited by steffangti1 : 29-01-2006 at 20:27. |
|
||||
|
||||
![]() hij is voor € 686,15 weggegaan is nog vrij goedkoop voor een nieuuw H&R setje...
|
|||
|
|||
![]() Ja als je het zo bekijkt wel...
![]() Maar dan moet je dat wel ff op kunnen hoesten en dat lukte mij net niet ![]() |