![]() |
|
||||
|
||||
![]() he gasten,
denk niet dat ik de enige ben die z'n halve kast met volkswagen kleding heeft hangen lijkt me, de meeste kopen wel een shirtje op een meeting waar het voor mij mee begonnen is was de GTI meeting in 99, heb het t-shirt nog steeds, vol met gaten en versleten inmiddels. voor de rest paar gti club shirts, volkswagen racing overhemd, en HET GTI vest van woerthersee 2005. grote trots is m'n NASCAR Dale Earnhardt jas, geen vw maar wel gaaf. zo ziet die er ongeveer uit, kan geen foto maken want die k*tcamera is overleden ![]() nog meer met een leuke verzameling vw kleren?? |
|
||||
|
||||
![]() heb een windjack van Volkswagen racing, mezelf kado gedaan in Wolfsburg, en een fleece trui van Volkswagen Motorsport....
En natuurlijk niet te vergeten de volksforum shirts.. Edit: Oh ja, en een paar VW Mania shirts ![]()
|
||||
|
||||
![]() een VOLKSFORUM t-shirt (ofcourse
![]() ![]() maar denk dat er nog een hoop spullen zullen volgen ![]()
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 30-01-2006 at 19:51. |
|
||||
|
||||
![]() en m'n volksforumshirt natuurlijk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb deze nog ongedragen in de kast hangen,heb em met een partij van 15 via ebay gekocht voor de vr6 club.
de andere 14 zijn nog naar de borduur studio gegaan en er is vr6club holland op geborduurd,dat is bij mij er nooit van gekomen. al met al goed want het vr6 tijdperk is voorbij nu ![]() en dit is er meer te vinden op ebay aan vw kleding. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook zo'n t-shirt van Volkswagen Racing, en een cap heb ik daar ook van (gewoon ff bestellen via Hans Weijs).
En ik heb het t-shirt van de meeting van de GTI Club Holland in Drachten (was 1999 toch ?) nog bijna ongedragen in de kast hangen, en ik heb er één van VW-Wob van een serie meetings in 2000 liggen. Deze heb ik in 2000 gekocht op de meeting in Zeven (achter Bremen). Dat is het geloof ik wel zo ongeveer........ Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je die logo's er nu af haalt is er vast wel interesse...??
|
||||
|
||||
![]() oh maar die zijn alle 14 naar club leden gegaan hoor,de enige die ik nog heb is die van mezelf waar geen vr6 borduusel op zit van de club.
|
|
||||
|
||||
![]() jammer
![]()
|
||||
|
||||
![]() kheb een petje van keverclub nederland, petje van VW, volksforumshirt, ik HAD een mooi shirt van een sprintende kever en ik HAD een shirt met een T1 erop
|
|
||||
|
||||
![]() goed..
volksforum shirt, zowel lucht als wel watergekoeld. trunksociety shirt, lekker knalrood. ehm, ik dacht dat het meer was.. maar nee edit: jawel een audi petje dat ik al jaren heb....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mania shirts (4 of zo)
een vw-audiclub shirt, (maar die zit nu is de poetslappenzak) laatste VW euro shirt worthersee 2005 trui eeuuhhm |
|
||||
|
||||
![]() Cap van VW Motorsport --> yeah!
Cap van VW Racing T-shirt van VW Racing Polo van VW- racing ( Essen Motorshow 2005) Voor het vrouwtje een roze damespolo met R32 stikselwerk ( Essen Motorshow 2005) en nog een paar alweer gare T-shirts van VW Mania 2001, 2002, VWCZL Meeting 2005 Kronenberg Tellen de verschillende rood,wit,blauw lintjes van de GTI club Holland meetings van Baarlo ook als kleding ![]()
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Bij de esso hadden ze een jaar of 2 geleden een spaar aktie.
Je kon dan sparen voor een flies trui paraplu en nog andere atributten. Ik heb gepaard voor die fliestrui. Er stond een logo op van kappa, maar heb er snel er een embleem op laten naaien van volkswagen. Oja 3 volkswagen t shirts en een vokswagen motorsport cap die ik vorig jaar bij de dtm in zandvoort heb gekocht
|
||||
|
||||
![]() Volksforum shirt en VWForum polo
![]()