![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ff een vraag beste mensjes...
Aangezien de T3 camper een grondige opknapbeurt gaat krijgen het volgende.. Ik heb er int najaar van 2005 een pop-up dakje van SCA opgebouwd. Dit is van polyesther... Moet ik dit nog van te voren behandelen met iets of zou ik met een beetje schuren er zo met de roller overheen kunnen???? Let me know!!! grtz...Vic..
|
||||
|
||||
![]() kunststof primer heb je, gewoon bij de dhz toko's te koop. is wel aan te raden.
|
||||
|
||||
![]() Moet daar geen hechter bij? apparte kunstof hechter
|
|
||||
|
||||
![]() primer/hechter...
kunststof primer is grondverf met daarin een spulletje wat het aan kunststof doet hechten.
|
||||
|
||||
![]() misschien heb je iets aan de info die op de site van de VW Busclub staat over het opknappen van hefdaken?
Jens
|
||||
|
||||
![]() heb hier nog een gote spuitbus kunststof hecht primer staan man!
hek toch nie meer nodig ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Aangezien de T3 een grondige opknapbeurt krijgt, moet dat gedeelte dan niet gespoten worden ipv "met de roller er overheen"? Of hoort dat zo bij een camper?
|
|||
|
|||
![]() op polyester moet zeker geen kunstofprimer op. gewoon ff spuitplamuur als er het nog niet strak genoeg is dan eventueel grondverf en dan aflakken wel altijd schuren he
|
|
||||
|
||||
![]() @G60 ray:Ik bouw alleen maar matte en gerolde auto's!!!!Maar gelof me...wordt wel plaatje hoor...Hij is niet strak genoeg om te spuiten!!!
@KKKKKKKKKKKK: dat zijn de dingen die ik graag hoor!!!scheelt weer boel tijd!! grtz...Vic..
|
||||
|
||||
![]() Ok, suc6 ermee!
![]()