![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() deze unieke voiture heeft alleen 10 jaar, 25000 euro en 6 vriendinnen gekost
tering!! |
|
||||
|
||||
![]() ja en dan verkoopt ie hem
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een eend is nog nooit mooi geweest
![]()
|
||||
|
||||
![]() wel een woest gebakje met aardig wat pk'tjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee was dat dat ding die toen bij Stapel op Auto's was?? Aantal jaartjes terug??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee? deze wel! imo! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eric Bauer brouwsel zover ik weet
|
|
||||
|
||||
![]() diezelfde als van die bmw cabrio`s?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij wel idd, trok nog een sprintje met een BMW volgens mij, die compleet zoek gereden werd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dacht ik al, ow nu ik me bedenk. Was dat niet een show met Michael Pilarzyk ofzo??
|
|
|||
|
|||
![]() Er zit geen keuring meer op, da's wel jammer. En als ik de RDW mag geloven heeft het de huidige eigenaar in ieder geval geen 10 jaar gekost. Maar wel een speciale auto, dat zeker!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien dat hij dat later ook nog eens gedaan heeft, dat zou kunnen, maar die Pilarpik presenteert dat programma nog niet zo heel erg lang, volgens mij was het idd uit de Huub Stapel tijd. Daarmee bedoel ik dat hij de eerste was die bij die man op bezoek ging als ik me wederom niet vergis
|
|||
|
|||
![]() Hhahah dat bordje ''automaat''......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze auto is eerst in Engeland geweest voordat hij hier een keuring kreeg.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal goed ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan te bedenken dat die dingen ooit eens geleverd werden met 2 pk..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is/was dit ding niet van de voorzitter van de 2CV ownersclub? Ligt me iets va bij namelij...geloof ergens een keertje gelezen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies, wordt ook vaak gedaan met Cup auto's. In engeland geven ze bijna overal type geodkeuring op, als het er maar beetje veilig en degelijk uit ziet idd. Voordeeltje van de EU, als ie in Engeland goedgekeurd is moeten ze em in NL ook toelaten ![]()