![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heej ik ben naar iemand op zoek die ervarign heeft met inouwen van een R32 motor in een golf 2 ?
Ik ben er zelf ook mee bezig maar wil graag wat meer info hebben. Ik geloof dat Ron huizer er een gebouwd heeft. Dus als iemand zijn mail of tel nummer heeft graag!! Bedankt, Robert blobje001@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() Plaats eens een bericht in het guestbook van MIVW daar komt hij ook vaak.
|
|
||||
|
||||
![]() op vw vortex staat geloof ik ook een topic met een r32 in een mk2
|
|
|||
|
|||
![]() In de voormalige groene golf 2 vr6 is later een r32 motor in gebouwd. Maar naar mijn weten heeft Ron die r32 motor niet zelf ingebouwd, maar iemand anders. Maar dat zal vast wel iemand weten hier. Er loopt trouwens wel een topic hier over die golf 2 met een r32 motor.
|
|||
|
|||
![]() ff zoeken en taddaaaa http://www.volksforum.com/forum/sho...1&highlight=Ron
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ron heeft de de auto zelf verkocht, dus zonder motor en voor die jongen die hem gekocht heeft r32 er ingelepeld. blok (vr6 throttle bodies) uit die auto ligt nu in z'n mk1 |
|
|||
|
|||
![]() Oke dat is mooi maar wie kan mij in contact brengen met hem ?
Ik heb het blok er al gedeeltelijk in zitten maar zit naar mijn mening een beetje aan de hoge kant. Gedeelte van de gasklep komt net boven de paravan uit. Hoor het graag!!! P.s. voor foto's ( niet veel maar toch ) van het lopend project kan je kijken op: http://www.mijnalbum.nl/Album=NEQW78AV |
|
||||
|
||||
![]() Wat lopen jouw voorschermen breed uit aan de onderkant aan de deurkant??
|
|
|||
|
|||
![]() Goed kijken
![]() Die zitten los had ik er voor de zekerheid netje afgehaald en effe de lijsten er goed op gezet. De schermen zitten nu alleen aan de bovenkant effe tijdelijk vast. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoiets dacht ik al...maar wilde het toch ff voor de zekerheid weten..:p |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed lezen... In bovenstaand topic vertelt de eigenaar zelf dat Ron de r32 motor erin gehangen heeft.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je de bak van de R32 hebt gebruikt dan moet je zelf motorsteunen maken ,heeft Ron ook gedaan.
Anders heb je dus het probleem wat je nu hebt. Je kan ook de bak van een vr6 nemen ,of heb je dat al?? hoef je geen assen te laten maken. Ron heeft wel de R32 bak gebruikt en assen laten maken. Als je me een PM stuurt wil ik je het nummer van Ron wel geven. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb naar lang zoeken toch eindelijk iemand gevonden die het kon bouwen voor me. Een 6 Bak R32 op de R32 motor met de R32 assen e.d.
Duurt effe maarjah dan heb je ook wat ook he ![]() Bij verdere vorderingen laat ik het jullie weten |