![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zijn alle type 3 rijders in winterslaap of wordt er hard aan de bolide gewerkt?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hehe, ik gok op knutselen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() laten we het wel hopen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt, alleen niet aan de type3 ![]() Ben druk thuis bezig de garage op orde te krijgen, en daarna moet er boven weer een babykamertje bijgemaakt worden
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gefeli alvast! Die dingen gaan idd ook gewoon door. |
|
||||
|
||||
![]() babykamer is klaar!!! in mei wordt de kamer bewoont
![]() ps ooit iemand gordels achterin gemaakt in een type 3. Dit tbv. van het vastzetten van de maxi cosi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jawel, ik heb 2 3punts achter in de vari zitten..... wat wil je weten?
|
||||
|
||||
![]() Hard werken valt wel mee. Eerst RDW "keuring" en APK (vrijdag a.s.), dan kenteken krijgen en platen halen. 19 maart moet bij directe goedkeuring dus wel haalbaar zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() waar dat je de bevestigingspunten hebt zitten eerlijk gezegt...je gebruikt standaard gordels (bv golf kuch kuch)
|
|
||||
|
||||
![]() goed zo brother(s)....ben wel benieuwd naar je bakkie
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog een weekje of 10 á 12 dus tot de uitgerekende datum ... pfff, dan wordt die kleine van ons alweer 3 !!!! Wat de type3 betreft, ach in April schorsen we die gewoon weer een jaartje ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() goed gerekend
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik gebruik de originele bevestigingspunten in de raamstijl bij het zijraam/c-stijl, onderin en in het midden. Ik heb gordels op de volksworld show gekocht, geen rolgordels, zijn in vele kleuren te krijgen.