![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zoals de titel al meld,
Ik ben op zoek naar een Lier voor een Golf 2 Country Syncro uit '91. Wie o wie kan mij hieraan helpen Liefst het gehele systeem. Thnx Rein
|
||||
|
||||
![]() moet dat een originele zijn? anders kan je net zo goed even naar een speciaalzaak lopen. Klasgenoot van me heeft er net 1 gemonteerd op zijn jeep.
|
|||
|
|||
![]() het mooiste is natuurlijk om het originele systeem er onder te hangen.
maar aangezien het niet voor mijn eigen auto is.....kan ik het natuurlijk altijd voorstellen... maar het mooiste blijft uiteraard het originele systeem...dus wie o wie?
|
||||
|
||||
![]() Ebay.de al geprobeerd? Daar heb je echt de meeste kans. Anders VW-classicparts (oude vw voorraad gaat daarheen) Kun je misschien nog wel originele nieuwe krijgen, maar denk dat je niet wilt weten wat zoiets kost.
Denk dat je n originele verder wel kunt vergeten of je moet HEEL diep in je buidel tasten
|
|||
|
|||
![]() geld is ook niet zo'n probleem voor deze auto, de reden van het origineel zijnde is dat de golf weer helemaal in oude staat moet worden terug gebracht, inclusief een motorblok met origineel 10 km op de teller
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan zou ik t eerst ff bij de dealer zelf proberen, misschien ligt er ergens in NL wel eentje, anders kun je nog ff de grens over en in DLD bij de dealer proberen
|
|||
|
|||
![]() laat ik eens een upje proberen, zoek er nog steeds 1
![]() dealer heeft ze niet, duitsland ook niet (voor zover ik gebeld heb e.d.) een imitatie is ook een optie..echter zijn die nog moeilijker te krijgen...(die zijn er dus niet)
|
||||
|
||||
![]() Probeer eens met Marc kontakt te zoeken: www.mobylhome.nl