![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben bezig mijn kleine schuurtje op te ruimen, hij is echt te vol nu
![]() C.V. pomp voor origineel Golf 2 systeem, 10 euri Net voor kofferbak. zeer degelijke kwaliteit, komt origineel uit een BMW, maar welk type? geen idee, staat ook geen type nummer op, maar ligt ook ontzettend in de weg (afm. ongeveer 140 x 50 cm) 30 euri? Tevens ook nog (zonder foto): - Brede sierlijsten, zwart, 6 stuks van Golf 1 Cabrio in nette staat, 25 euri - Startmotor Polo 2F 1.0 / 1.3 20 euro - Slotloze deurklinken polo 6N (achterdeuren) 2 stuks voor 25 euro Het liefst neem ik het niet mee 26 maart, want het ligt mij echt in de weg. Afhalen / opsturen geen probleem (in overleg). Binnenkort nog meer...
Cabby Last edited by Christiaan : 02-03-2006 at 09:16. |
|
||||
|
||||
![]() Zitten bij de velgen ook de zwarte naaf-kappen en doppen.. Zoja, veel interresse.
Coen |
|
||||
|
||||
![]() Heb je een pmtje gestuurd voor die stalen velgen christiaan,
wil ze wel hebben... voor dat bedrag.
|
||||
|
||||
![]() Chris,
dat net , zou dat toevallig voor een E30 touring zijn.......?
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En ik was er blij mee met de velgen! Het was een endje rijden maar het was wel de moeite waard!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou kunnen, maar kan ook van een E36 zijn.... heb al ff gekeken of ik een onderdeel nummer kon vinden, maar dat staat er helaas niet op...