![]() |
|
View Poll Results: Wie o Wie heeft er zin in een Meet & Greet Wörthersee 2006 | |||
Ja lijkt me gezellig |
![]() ![]() ![]() |
14 | 66.67% |
Nee kom niet |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19.05% |
Misschien kom ik ook wel ff kijken |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14.29% |
Voters: 21. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Nou omdat het alweer bijna zover is
![]() Meet & Greet ? Het leek mij wel wat om het de 24e te doen en dan s'middags en misschien ergens in velden of in de buurt zodat iedereen ook lekker met auto kan komen !! Dus wie heeft er zin in en heeft iemand iedeeen waar ? Groeten Jasper ![]()
|
||||
|
||||
![]() waarschijnlijk is het maandag middag weer bij de kugeltoren ( cleaned.be )
|
|
||||
|
||||
![]() Nou ik ben er maandag bij hoor..................Alleen Jasper denk ik niet want die komt pas woensdag......
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat komt ie woensdag doen dan ?
Dan zijn we alweer bijna op de terugweg ....... |
|
||||
|
||||
![]() kijken of jullie niks vergeten zijn ,dat kan ik dan weer meenemen
![]() ![]() Nee Peter ik zit met de winkel kan ik niet de hele week dicht doen dus vandaar helaas het laatste gedeelte van de week !
|
||||
|
||||
![]() nee snap ik , is ook maar gein ......
we zien je daar wel , loopt nie zoveel volk woensdag ... je valt vanzelf op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahaha en badankt he !
Zal zoon voetbal helmpje opzetten ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zowiezo naar cleaned...maar komen wel ff buurten Jasper!!!!
grtz..Vic..
|
||||
|
||||
![]() ja waarom niet 2 keer een meet
![]()
|
||||
|
||||
![]() hehe eindelijk mensen die het ook wel wat vinden !!
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() altijd welkom Chris, Senseo gaat weer mee en ik denk ook wel paar kratjes
![]()
|
|||
|
|||
![]() Misschien dat ik ook wel ff kom buurten
|
|
||||
|
||||
![]() nog meer pffff, je kan ook iets meer Schnitzelsemmel eten, dan heb je minder dellen nodig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik kom ook zeker naar de M&G!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heb er wel zin in... donderdag zit ik aan die andere seite von die berg... ff skiën in het Gasteinertal ![]() Je ken er beter nu niet op je bling bling hoepels komen: Fog and low stratus clouds disappear soon followed by sunny spells. In the afternoon increasing cloudiness. high: -4 °C low: -14 °C in the mountains 3000 m -12 °C 2000 m -7 °C wind in exposed higher regions: SW to W with 20 to 40 kmph ![]()
|
||||
|
||||
![]() @Crosne: zal ik maar kratje Maes mee smokkelen naar oostenrijk!!!! ;-)
hihi...