Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 03-03-2006, 20:13
AntiAlfa's Avatar
AntiAlfa AntiAlfa is offline
VW Enthousiast

Default Golf III Variant veren vraagje

Goedeavond,

Twee vraagjes:

• Kan iemand mij vertellen wat ik allemaal weg moet halen om de achterveren te vervangen? (Golf III TD Variant bj:97)
Naar mijn inziens moet ik de zijwanden van kofferbak weghalen of is dit niet nodig?

• Nog iets waar ik speciaal op moet letten of gelijk even moet controleren.

B.v.d.

Fijn weekend.

Edwin.
Old 03-03-2006, 21:26
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

je hoeft helemaal niets weg te halen (afgezien van wat je in de achterbak hebt liggen )
als je het tapijt van de wielkast wegtrekt (er zit zelfs een luikje met klitteband, maar als je daaraan trekt, trek je toch het hele tapijt los)
daaronder zit een stukje schuim in een groter stuk. Kleine stukje eruit halen, en je kan zo bij de bovenste veerschotel.

De onderste schokbrekerbout zit altijd muurvast (M16), dus lucht is aan te bevelen.
Als je dat niet tot je beschikking hebt, kan je de schokbreker ooknaar achter kantelen ipv loshalen, maar langs de vulhals gaat dat maar net
Reply With Quote
Old 04-03-2006, 22:00
AntiAlfa's Avatar
AntiAlfa AntiAlfa is offline
VW Enthousiast

Thumbs up

Quote:
Originally Posted by Marcski
je hoeft helemaal niets weg te halen (afgezien van wat je in de achterbak hebt liggen )
als je het tapijt van de wielkast wegtrekt (er zit zelfs een luikje met klitteband, maar als je daaraan trekt, trek je toch het hele tapijt los)
daaronder zit een stukje schuim in een groter stuk. Kleine stukje eruit halen, en je kan zo bij de bovenste veerschotel.

De onderste schokbrekerbout zit altijd muurvast (M16), dus lucht is aan te bevelen.
Als je dat niet tot je beschikking hebt, kan je de schokbreker ooknaar achter kantelen ipv loshalen, maar langs de vulhals gaat dat maar net

Niks weghalen, Daar ben ik blij om. Scheelt een hoop werk. Bedankt voor je reactie.
Lucht heb ik gelukkig.....

Ja ik weet het, moet nog opruimen

Groeten.

Edwin

Posting Rules