![]() |
|
|||
|
|||
![]() hi mensen,
k heb een setje BBS RM velgen gekocht (15") zonder randen. ik heb inmiddels al 2 randen van 2" erbij, (totaal 8j velg dus) maar zit nog te twijfelen wat ik met de andere randen ga doen. het mooiste zou zijn, de 8j voor en dan 3" randen erbij regel voor de achteras (9j velg dus). ik heb tot nu toe begrepen dat dit wil gaan passen, ook wel met 60/40 (setje koni geel) maar wat voor maat banden past er maximaal onder een golfje 1 die op deze manier is verlaagd en met 15" BBS-jes... thanx alvast.. foto;s volgen nog... ff de digi-cam zoeken... ![]() Last edited by GTIDriver : 06-03-2006 at 20:57. |
|
|||
|
|||
![]() 195-45-15 bandjes.
Maar ik had 7,5j voor gedaan en 8j achter Ben benieuwd naar de fotos
|
||||
|
||||
![]() ik zou eerder 7J voor en 8J achter doen, kan je tenminste nog flink verlagen, maar dat is persoonlijk hoor. banden 195/45 rondom of 175/55 voor en 195/45 achter, op 7J staan de 175/55 iig super, zelf al eens gedaan om RM's, staan behoorlijk getrokken
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fotos ![]()
|
|||
|
|||
![]() de foto's ![]() ![]() Last edited by GTIDriver : 06-03-2006 at 20:57. |
|
|||
|
|||
![]() zo dan
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dik!!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zo is het beter, ga je de harten ook spuiten in een andere kleur of zo.
|
|||
|
|||
![]() de spaken van de velgen worden zwart, en de naafkapjes denk ik ook chroom, maar even op ebay snuffelen, eveneens voor de chromen boutjes... ben een beetje geïnspireerd door de marsrode golf in de laatste (duitse) VW SCENE...
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit hoor
een velg op de salontafel in de kamer hihihih
|
|||
|
|||
![]() Wat voor et hebben jouw velgen
|
|||
|
|||
![]() dr staat et 33 in de velg, maar dat word nu met deze randen anders de warde van 33 is met een totale velg breedte van 6,5j, wat et dus is in 8j weet ik niet...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja de et waarde veranderd nu met die randen.
|
||||
|
||||
![]() Et is nu 33mm met 0,5 inch rand en daar gaat vanaf 1.5 inch x 2,54 centimeter = 3,81
Als ik met niet vergis wordt je ET nu 33-38,1= -5,1 ??
Corrado G60 1991 Last edited by cabrio82er : 06-03-2006 at 21:52. |
|
|||
|
|||
![]() kan maar zo, ik ben er helemaal niet in thuis.
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit man, in wat voor auto komen ze
|
|
|||
|
|||
![]() een golfje 1 uit 1977, TD (uit mk2) auto heeft 136 dkm gedraait, en heeft de laatste (zeker) 10 jaar stilgestaan. het blok wat erin lag (1.5 d) wou niet lopen, en ik had geen zin om het uit te gaan zoeken, en heb er meteen maar een JR TD in gedrukt. daar komt nog een sprinter intercooler op. verder heb ik nog wat las werk aan de dorpels, sparbord randen en achter de rubbers van de achterruiten.
alle rubbers van het onderstel moet nog vervangen worden, hier komen powerflex rubbers in. verder nog spuiten, mat zwart en wat chroom erop (alleen lijstjes, verder geen overdreven dingen.) |
|
||||
|
||||
![]() Heb je ook een foto van de golf
|
|
|||
|
|||
![]() jah moet ik ze ff opzoeken...
zoals ie was bij aankoop: zo heeft ie dus ongeveer de laatste paar jaar gestaan, in een weiland, de vorige eigenaar vertelde mij dat hij hem wel in een schuur had staan een paar jaar terug... het blok na een polijst beurtje: het roze dak: hij staat nu helemaal in de roestwerende grondverf, mooi bruin/oranje dus en nog op de originele velgen. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er wel leuk uit, die bbs zullen er vast heel dik in staan
|