![]() |
|
||||
|
||||
![]() alles voor een golf 2
komt allemaal van een gti af heldere koplampen met drakenkruis smoke kristal achterlichten(als ik het goed heb) zwarte zijn knipperliichtjes witte knipperlichten voor in bumper(dikke bumpers) enkel armige wisser moter (ZONDER wisser arm) is trouwens GEEN zelfbouw ik zet deze spullen voor een maat van me te koop word niet verstuurd dus ophalen in amsterdam gaat jammer genoeg niet los weg hij wilt ze in een keer alles weg hebben prijs is 150 euro of meer foto's komen zo snel mogelijk zit alleen niet zo gek veel achter pc maar je kan me mailen op scherpe_zakdoek@hotmail.com of bellen op: 06 43 56 27 54 of 06 14 56 14 62
|
||||
|
||||
![]() als ie besluit toch alles los weg te doen , mag ie mij voor de koplampjes opschrijven als de prijs goed is...
|
|
||||
|
||||
![]() Ja ik wil ook wel eens weten wat een drakenkruis is .. oosterse koplampen ?
|
|
|||
|
|||
![]() of komen er vlammen uit
![]() ipv uit je uitlaat ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Nog even en alles kan los weg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
k ga dr vanuit dat t n gewoon kruis is... maar kan net zo goed van de drakenbegraafplaats zijn gejat... stijlloos zoiets ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mensen,ik had het al door gegeven dat ie ze liever los kon verkopen maar hij wilt overal in 1 keer vanaf.tjah ik beslis er nie over
dus graag reageren als iemand ze in 1 x keer wilt mee nemen
|
||||
|
||||
![]()