![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
"Nieuwe" bus gekocht VW t3 1900 WBX (DG) uit 87 met dichten achter cabine. Het is een compleet restauratie project: motor revisie, spuiten en camper interieur inbouwen. Nou kom ik her en der met me gesurf opmerkingen tegen over "roest in de naden". Bij mijn bus is er van buiten niets van zichtbaar, wie kan mij vertellen hoe ik er achter kom of het er al wel zit maar nog niet is doorgebroken? Oftewel wat zijn de voortekenen en hoe test ik het? BVD Groeten Peter |
#2
|
||||
|
||||
![]() roest dat zich (nog) niet aan de oppervlakte openbaart,.. herken je aan de :
![]() De naden van transporters willen inderdaad nogal eens roesten. OF je daar (preventief) wat aan kunt doen: Geen idee. Als hij toch opnieuw gespoten gaat worden, kan je m natuurlijk gewoon opnieuw afkitten. Link 3M nadenkit
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Dat lijkt me inderdaad de beste optie: voor het spuiten de fabriekskit verwijderen en eventueel de naad fijn laten stralen (glasparelen?), hierna de boel in de primer en de naad opnieuw afkitten.
|