![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eigenlijk naar aanleiding van de thread over de gespotte '78 er GTI bij M. Schilder in Alkmaar vroeg ik me af hoeveel van deze vroege ('76 tot '78) GTI's er in nederland rondrijden.
Mensen in het bezit van zo'n exemplaar reageren met foto????? ![]() Ik zal zelf aftrappen (02-05-'77) ![]() ![]() ![]() Last edited by Original : 12-03-2006 at 10:14. |
|
||||
|
||||
![]() Nice, very nice!
![]() ![]() Volgende pic van Tiefleger?
|
|||
|
|||
![]() ![]() 13 okt 78 alleen rijd ze voorlopig niet ![]() dak van een 79er en kontje van een 80er maar kenteken org. nl |
|
||||
|
||||
![]() Sorry 'original' als ik jou nou tegen t zere been ga schoppen, maar:
Quote:
vervolgens: Quote:
En vervolgens plaats je jouw eigen (erg mooie, daar niet van) via het 'grijze circuit' ingevoerde GTI. Die telt natuurlijk niet: Je hebt t zelf over: 'nog' rondrijden.... Deze komt spreekwoordelijk pas net kijken op de nederlandse wegen... [scheen-schop-mode-uit] sorry ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Textuele aanpassing na bovenstaande subtiele opmerking
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goldfinger heeft nog een GTI uit '77,
maar ik vrees dat deze nooit meer op de weg komt ![]() Het enige wat ik er van weet is dat ie rood is ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Super mooie wagen original.
|
||||
|
||||
![]() ik heb alleen een 82 tiger ori ned gti.
|
|
||||
|
||||
![]() Eigenlijk naar aanleiding van de thread over de gespotte '78 er GTI bij M. Schilder in Alkmaar vroeg ik me af hoeveel van deze vroege ('76 tot '78) GTI's er in nederland rondrijden.
Mensen in het bezit van zo'n exemplaar reageren met foto????? ![]() Ik zal zelf aftrappen (02-05-'77) ![]() ![]() ![]() Ik ken deze weg. Daar kon alltijd nog eff een stukje planken naar Bergen aan zee. ![]() En met zoon GTI zou dat ook wel lukken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze auto heb ik een paar jaar geleden gekocht van diegene die hem heeft laten restaureren. Aangezien de GTI buiten
![]() Toen ik deze auto kocht heb ik contact gehad met het secretariaat van de GTI club Holland met dezelfde vraag. Deze meneer kwam met een getal van tussen de 10 en 15 in verschillende staten van onderhoud. Nu ben ik dus benieuwd of er van die 10 tot 15 een paar op dit forum "zijn".... Anyone????? |
|
||||
|
||||
![]() bij het VOC in assen had een leraar ervan ook een origineel nederlandse gti.. deze werd helemaal gerestaureerd.. gestraald..etc...als nieuw....
zal es een keer kijken of hij hem al klaar heeft
|
||||
|
||||
![]() hallo , supper mooie golf 1 gti erg strak ,
heb hier nog 1 staan 06,09,1976, gr gooigolf |