![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() ik heb een polo 2f steilheck, en het 1300tje vind ik nu wel erg suf worden.
dus dacht ik waarom geen dikker blok erin, maar nu wil ik graag weten wat wel of niet gaat. en of de assen enzo van zo'n blok dan wel passen. kortom kom maar op met de goede ideen!! |
#2
|
||||
|
||||
![]() de motorcodes aex abd apq,ajv,abu aee kunnen er in dit zijn de 1.4 en 1.6 versies die ik zo snel ff weet die passen zonder al te veel problemen .
maar als eerste zou ik de ophanging en remmen aanpassen ,deze zijn standaard van een polo shitzooi
__________________
kopbewerking ,pm |
#4
|
||||
|
||||
![]() he lekker ouderwets leesvoer
__________________
kopbewerking ,pm |
#5
|
||||
|
||||
![]() Een G60 zou volgens mij ook moeten kunnen en met een beetje kunst en vliegwerk ook wel een 20VT. Makkelijker zou zijn een PY oftewel een G40, en die nog eens een beetje oppeppen....
Remmerij kun je met adapterplaten redelijk eenvoudig aanpassen naar Golf G60 remmerij, daar ben ik op het moment ook mee bezig op mijn G40 omdat deze toch behoorlijk meer vermogen heeft dan een standaard G40. Mocht je vragen hebben, je weet me te vinden... Succes!
__________________
Your Car, Our Passion! Lupo 1.4 Cambridge, 11-2002 (DAILY) Audi RS3 8P 2.5 TFSI Quattro Sportback, 07-2011 (SHOW/DEMO) |
#6
|
||||
|
||||
![]() uhuh vw big blok is leuk voor rechtuit de bocht uit .
__________________
kopbewerking ,pm |
#7
|
||||
|
||||
![]() ik heb een 1300 carb achterin liggen...
rijd best lekker, alleen niet zo snel. maja dat komt ook omdat mijn MH dat allemaal moet voorttrekken.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geloof me dat werk wat erin zit wil je niet meemaken ![]() net wat serge zegt leuk voor rechtdoor, dus voor sprintjes is het lachen maar op de openbare weg valt het vies tegen.. smal block rijdt wat lekkerder ![]() en g60 remmen zijn leuk ma voor die 160 pk liet ik de g40 remmen mooi zitten zodat er gewoon 13ers onder passen ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() In dit geval zoals dus zoals hier zovaak is gezegd een versie van de kleine voorovergeplaatste blokken met meer power cq cilinderinhoud of beide.
|