![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Wie kan em vertellen hoe makkelijk of moeilijk dit te doen is...
Ben de afgelopen tijd druk aan het lezen in een duits tuningboekje(Jetzt mache ichn ihn schneller (Golf GTI/16V/G60) En daarbij las ik een paar interessante dingen... 1 daarvan was dat je meer pk's kunt halen uit een 1.5 en 1.6 carb blok van een mk1 met 1B3 pierburg acrb door er een 2traps 2B3 op te zetten incl. inlaatspruitstuk. Zijn der hier al mensen die zoiets geprobeerd hebben? Verder heb ik gelezen dat je de luchtmenger/hele gedeelte wat bij de spinnekop zit kunt vervangen bij een KR blok voor eentje avn een porsche 924 en ook de warmloopregelaar van de porsche om hier meer pk's uit te halen en dan de gasklep van een audi 200...
__________________
Golf 2 GTI 16V (86) Passat 35i 1800i CL sedan 13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met... Ascension is the mother of all mockups |
#2
|
||||
|
||||
![]() Niemand die iets weet/ al eerder gedaan heeft?
Mag trouwens ook wel naar Ander deel opt forum, turbo's nos, carbs enz...
__________________
Golf 2 GTI 16V (86) Passat 35i 1800i CL sedan 13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met... Ascension is the mother of all mockups |
#3
|
|||
|
|||
![]() da zal wel een scirrocco carb zijn die gooit de 2 trap mechanish los en niet op vacuum en was vroeger veel gevraagd in de autocross standaard klasse
lucht weger van een porshe zal wel iets meer branstof geven in de hogere toeren regionen is tslotte een 2 liter maar heb dr geen ervaring mee ![]()
__________________
quintus.....de grote race |