![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey, ik heb wat onder delen van een golf 2
2 keer grill , 1 met verstralers €5,- en €7.50 ![]() 2 setjes originele achterlichten per set €10,- ![]() dunne achterbumper met rode bies €15,- ![]() carbarateur van een 1.3 €20,- ![]() spruitstuk van de 1.3 €17.50 ![]() spruitstuk beschermkapje €17.50 ![]() koelvloeistoftank €10,- ![]() diestributieriem kap €10,- ![]() 2 setjes achterlicht units per set €12.50 ![]() radiator van de 1.3 €20,- ![]() ruitenvloeistof tank €10,- ![]() luchtfilter van de 1.3 €15,- ![]() 2 speaker kapjes €10 (nooit gebruikt) ![]() thuiskomer €10,- ![]() kleppendenksel van een 1.3 €12.50 ![]() 2 setjes koplampen per set €10,- ![]() 4 stalen velgen met goede banden €60,- ![]() G60 achterbumper met trekhaak uitsparing €25,- ![]() afdek kapje voor de rechter spiegel €7.50 en wat meer kleine spullen m.v.g perry Last edited by edition_GTI : 04-03-2006 at 14:22. |
|
||||
|
||||
![]() Waar is het op te halen?
|
|
||||
|
||||
![]() delft
|
|
||||
|
||||
![]() omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() uppie
|
||||
|
||||
![]() velgen 50€ ophalen!!!
|
|
||||
|
||||
![]() uppie
|
|||
|
|||
![]() Heb je dat setje WOB achterlichten nog liggen? Ik heb er wel intresse in.
|
|
||||
|
||||
![]() nee die zijn al verkocht
|
|||
|
|||
![]() Ik heb je een paar berichtjes gestuurd, maar daar reageer je niet op. Daarom vraag ik het maar hier.
We hebben betaald voor de achterlichten, maar we hebben nog steeds niks ontvangen. Het is nu al meer dan een week geleden. Heb je het bewijsje nog van het versturen ? |
|
||||
|
||||
![]() omhoog
|
|||
|
|||
![]() Ik heb je een berichtje gestuurd, maar nog geen reactie gekregen.
Heb je de achterlichten al opnieuw verstuurd ? We hebben nog steeds niets ontvangen. |
|
||||
|
||||
![]() upje