![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben dus een beetje aan het zoeken gegaan
en nu kwam ik er achter dat er een rubbertje mist wat de schakel stang centreerd zeg maar ik ben dus naar de dealer gegaan maar daar zeggen ze dat dat rubbertje niet los te verkrijgen is. het gaat hierbij om het gedeelte wat op de foto staat zou mijn probleem hier vandaan kunne komen hij schakelt ook echt alleen maar kut in de 1 en de 5 alsje rijd en stil staat |
|
|||
|
|||
![]() Heb je nog een duidelijke foto? Maar als ik denk wat het is wat ik denk dan heb ik nog wel zo'n rubbertje liggen.
En volgens mij zijn ze ook nog wel te krijgen bij de dealer.
|
||||
|
||||
![]() dit is foto van de andere kant fotos zijn beide van onderkant genomen |
|
|||
|
|||
![]() Die heb ik nog wel liggen. Maar is ook nog zekers te krijgen bij de dealer.
Je kunt ook complete revisie setjes kopen. Zijn niet zo duur, iets van 25 euro ongeveer. Denk dat je dat eerst eens moet proberen.
|
||||
|
||||
![]() thanxs hier vertelden ze me dus dat ik die complete plaat moest vervangen 43,50 euro
mijn vraag is nu wat is het beste om nu direct alles te vervangen de witte en zwarte plastic verbind stukjes enzo ook omdat het systeem nu toch los moet |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ook een golf 2 16v gehad. Daar heb ik alles toen in 1 keer vervangen. Schakelde later als een zonnetje.
Maar weet natuurlijk niet zeker of dan bij jou ook het probleem verholpen is. Is een kwestie van proberen
|
||||
|
||||
![]() jah oke maar das altijd zo maar het wordt er in iedergeval een stuk beter van zijn er nog dingen waar ik voor moet uitkijken bij het vervangen of kan er weinig mis gaan
|
|
|||
|
|||
![]() Kan verder weinig mis gaan. Je moet hem daarna wel weer ff afstellen. Dat kun je beter met 2 personen doen. 1 in de auto en 1 onder de auto.
Maar in je 1tje lukt het ook wel.
|
|||
|
|||
![]() rubbers zijn los te koop bij de dealer
ik heb ze zelf ook gehaald vrijdag aleen de golf bal op de omkeer as is niet los te koop die moet je weer kopen met en nieuwe om keer as en die kosten 43 euro idd en die balletjes gaan nu ook snel kapot dus meneer pon graag de balletjes ook los leveren graag |
|
|||
|
|||
![]() waar je ook rekening mee moet houden is het aluminiumstuk wat aan de bak en aan het rubber zit niet is uitgelummeld[lees ovale gaten] want dan heb een ander lagerbusje ook geen nut
had zelf dat probleem en zelf van teflon een paar passende bussen gemaakt schakel systeem wordt nog wel een vergeten bij een grote[doorsmeer]beurt |
|
||||
|
||||
![]() ow oke bedankt voor julie tips maar het lijkt me verstandig dat ik dit gewoon even laat doen
me boer zegt me net dat hij een adresje weet waar het goedkoop gedaan kan worden omdat hij daar ook altijd zijn corrado g60 laat maken hij zegt goeie service voor weinig dus dat doe ik dan maar want ik zie het zelf nog niet echt zitten iig geval bedankt voor de tips |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt, dat balletje is idd niet los te krijgen. Maar die is makkelijk zelf te maken als je een beetje kunt draaien op een draaibank.
|
||||
|
||||
![]() het rubbertje is vervangen alles goed in gevet en hij schakelt nu eerder te licht dan te zwaar gaat echt soepeltjes bedankt voor de handige tips nu kan ik weer op trekken in de 1
![]() |