![]() |
|
||||
|
||||
![]() ff dagje naar terapel geweest,was weer heerlijk om te zien die stukken geweld..
wat me opviel is dat de honda crx een enorme opmars maakt daar.. hier een kleine impressie de rest van de foto's staan op www.vwteampg.nl onder foto's diversen enjoy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img][/img] |
|
||||
|
||||
![]() Is wel weer leuk om te zien.
heb zelf ook heel wat jaren gereden. alleen die klasse heb je er daar niet bij zitten. |
|
||||
|
||||
![]() Hey Miquel, ben je zaterdag ook geweest? Toen is het kanon van Erik Mik afgebrand...Echt zonde, dat ding liep verschrikkelijk hard!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb het gehoord ja |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Site van Erik Mik Was zelf op dat moment in het rennerskwartier, maar vlammen waren daar nog te zien! Vlammen van een metertje of 5...Heb er een filmpje van gezin, was in één keer een vuurzee! ![]()
- Golf MK4 2.0, 1999 - Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998 ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER Last edited by Big_Mac_Mark : 19-04-2006 at 17:37. |
|
||||
|
||||
![]() Gast, wanneer heb je deze foto's gemaakt dan?
![]() ![]() Ik zat namelijk met mijn bolle kop bij martin voorin, maar kan me niet herinneren dat we geflitst zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zondag op het eind van de dag heb een hele tijd voor jullie gereden bij het klooster langs de sellingerstraat op.. totdat er een zilvergrijze polo jullie voorbij reed waar ik op wachtte.. martin staat zelf ook nog ergens op de foto.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow, dan heb ik jullie nog wel gezien...Golfie 2 toch? Later nog aan het racen met dat polootje... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() foto`s van die brand doen het trouwens niet..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha,ach ja. ![]() leent de weg van vlagtwedde naar ter-apel zich mooi voor.. anders kan ik dat weer maanden aanhoren dat hij me zoek gereden heeft.. dus ff een lesje gegeven in inhalen.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is die mk1 op de 1e foto toevallig van kees uit musselkanaal?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope, van Teuben...Maar als we het over dezelfde kees hebben, die heeft alles verkocht, had er geen tijd of zin meer in ![]()