![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ik wil graag wat anders in mn orginele golf 2 gti g60 bouwen.
Mn blok is nog wel goed maar heeft bijna 3 ton op de teller. Daarom zit ik te denken om het orgineel te houden of een 20v turbo erin. Wat zouden jullie doen, gewoon orgineel g60 houden of een 20v turbo er in.
__________________
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Als je motor nog goed loopt en geen olie ofzo neemt dan zou ik hem er mooi inhouden.
Als je elke week pech hebt dan is het misschien wat anders. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb er geen pech en dergelijke mee, maar wil er gewoon wat anders in. Heeft nu al bijna 3 ton op de teller ![]()
__________________
|
#4
|
||||
|
||||
![]() sja, zo`n 20V blijft een überblok.... maar daar komen er de laatste tijd wel heel erg veel van....
maarja.. `t is jouw auto en jij bepaalt wat je erin wilt hebben ik zou lekker de G60 erin houden en lekker laten tunen of voorzien van een turbo (zal zo es een foto posten) in plaats van die 20V
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#5
|
||||
|
||||
![]() ![]() zoiets dus
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#6
|
|||
|
|||
![]() Ja ook mooi, maar als er wer een g60 in komt blijft de g lader erop.
Hoort zo mooi, met een turbo blok heb je dat niet meer.
__________________
|
#7
|
||||
|
||||
![]() dus er komt zowieso een ander blok in?
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#8
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Denk het wel, koop ik gewoon een g60 motor. En ga die dan helemaal reviceren. Of een 20v turbo erin en je bent direct klaar. Maar ik weet het echt nog niet.
__________________
|
#9
|
|||
|
|||
![]() G60 geluid is vele malen mooier als zo,n 20vt ding.
En 3ton op de klok wil niet zeggen dat je blok op is hoor. Mijn heeft nu 235dkm op de klok en loopt als nieuw. Onderhoud doet veel he ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() heb je geld over of zo
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
You've lost me there......
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#12
|
|||
|
|||
![]() Als je snel wilt 20v nemen maar wees bereid om er bakken met geld tegen te gooien. Als je dat niet wilt gewoon bij G60 houden is ook leuke motor.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#13
|
||||
|
||||
![]() tjah ik snap dat niet hoor, waarom zegt iedereen dat n blok af is bij 2 fo 3 ton?
Als je toch gewoon goed onderhoud pleegt kan dat blok van jou ook nog wel een dikke ton mee. ![]() Zijn genoeg wagens die hebben der al 4 ton op zitten, neem nou bijv die oude 1600 golf van bugs. ding rijd nog steeds bij mijn weten ![]()
__________________
Golf 2 GTI 16V (86) Passat 35i 1800i CL sedan 13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met... Ascension is the mother of all mockups |
#14
|
|||
|
|||
![]() Gewoon de G-60 erin houden.
Dan blijft de auto orgineel. Zo'n 20v is leuk maar kost ook wat. 2 of 3 ton gelopen maakt niet zoveel uit, als hij maar altijd netjes is onderhouden. |
#15
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb niet gezegd dat het blok af is.
__________________
|
#16
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja dat is waar blijft hij wel orgineel, en houdt hij zijn waarde wel. Maar ik zit nog steeds te denken wat ik ga doen.
__________________
|
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vraag het dan niet als je het toch al weet ![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik weet het nog niet wat ik doe ![]()
__________________
|
#19
|
|||
|
|||
![]() als je iets wilt verbouwen pak dan een gewone golf2 zijn er genoeg van
![]() een orginele golf G60 is opzig een unieke auto en heeft z'n waarde niet gaan verkloten |
#20
|
||||
|
||||
![]() Er zijn ook genoeg g60 motorisch aan hun einde zijn.
En van g60 naar 20vt heeft zo z'n voordelen.
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |