![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie heeft er ervaring met het verlagen van een cabrio? Ik denk zomaar dat een paar stabilisatorstangen dan geen kwaad kan.
![]() Wat hebben jullie gedaan? Stab.-stangen boven en onder? Of alleen maar boven? Hoe laag totdat je gezeik met de aandrijfassen krijgt? |
|
|||
|
|||
![]() heb ik wel ervaring mee ja
![]() umm, ik heb met 13ers en laag gezeik met aandrijfassen maar dat is opgelost, als je met 14 of 15 erg laag gaat heb je er nog eerder last van natuurlijk... verder heb ik geen stabilisatorstang, die past er niet meer onder... boven kan wel, als ik die een vind voor weinig komt die er mss wel op, maar geen noodzaak, rijd super zo! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Duitse ebay in de gaten houden ik heb er net een gekocht voor boven voor € 2,16 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar dat is dus wel aan te raden, een aantal stab-stangen? Het blijft natuurlijk een beetje een schoenendoos zo'n cabrio.
|
|
||||
|
||||
![]() Die stangen scheelt echt een hoop, zeker onder!
|
||||
|
||||
![]() Om je even een voorbeeld te geven dit is mijn cabrio dik 80mm verlaagd met 15 inch 8j's met 195/45/15. Geen problemen met aandrijfassen of iets dergelijks, wel behoorlijk stug en net een kart.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor mij is na verlagen, het plaatsen van stabi-stangen echt een must geworden.
|