![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is de zwarte sticker om de achterruit van een gti nog nieuw te leveren (evt. imitatie)
heb vrijdag mijn nieuwe daily opgehaald, alleen begint de sticj=ker een beetje te vergaan dus wil er graag een nieuwe op. hoor het wel... MVG Stephan
|
||||
|
||||
![]() ik weet dat hij op www.golf1onderdelen.nl te koop is koste 70,- dacht ik maar
dat is dan met de zijstriping grt Daan |
|
|||
|
|||
![]() Idd dat is de zijstriping en het stripje op de achterklep.... maar het gaat me echt om de grote sticker om de achterruit heen...
Wel bedankt voor de tip, niemand een idee, verder???
|
||||
|
||||
![]() Waar anders dan via de GTI Club Holland ?!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Op e-bay vind je het een stuk goekoper.
http://cgi.ebay.de/Golf-I-GTI-Folie...1QQcmdZViewItem
|
|||
|
|||
![]() tuurlijk,,,,,,, papa was nog niet helemaal wakker denk ik zo... vd Maden heeft bijna alles!
Bedankt voor het opfrissen van mijn geheugen... Ik ben niet zo Ebayerig..... maar bedankt.
|
||||
|
||||
![]() Ebayerig of niet, vind het verschil in prijs net iets te groot.
|
||||
|
||||
![]() Even wachten met kopen. Heb laatst ook een setje op Ebay gekocht. 40 euro voor strepen + achterklep op 3m folie! En heb ook al eerder een setje gekocht voor dit geld..
|
|
||||
|
||||
![]() en wat is de kwalitijd er van is het goed 40 euro vind ik niet veel orgineel
zal veel hoger liggen met de prijs |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is geen orgineel nee, maar als orgineel. En de naam 3M zegt je toch wel wat? Dat zegt veel over de kwaliteit van het spul. En wat ik had was ook van super kwaliteit, evenals pasvorm! |
|
|||
|
|||
![]() kun je eventueel nog twee van die sets leveren dan???
heb wel intresse hoor
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kan ze niet leveren. Moet je dit jaar naar Duitsland toegaan. In Bockhorn is er 10 en 11 juni een mega oldtimer onderdelenbeurs. Daar staat ook een kerel die die setjes op stapeltjes heeft... |