Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 18-05-2006, 21:08
mk1owner mk1owner is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to mk1owner
Default Remklauwen vraag!?

Hallo mensen,

Ik zit nu met het volgende ik heb een paar brede velgen die ik aan de voorzijde niet op mijn golf 1 gemonteerd krijg omdat ik met mn remklauwen zit te kijken. Het is een 1.3 waarvan de klauwen erg ver naast de schijven steken. Nu zat ik eraan te denken om een stukje van de klauwen af te halen maar ivm veiligheid en het geen stukje maar 1,5 cm is wil ik andere klauwen plaatsen. Nu zat ik aan de golf 1 gti remklauwen te denken aangezien deze niet naast de schijf uitsteken (minimaal). Maar nu is de vraag kan ik op mijn bestaande remschijven de gti klauwen monteren? Of moet ik dan ooknog andere schijven monteren? Wie o wie kan me even uit de brand helpen met deze vraag en heeft er evt nog tips/adviezen voor me? En wat zou ik evt nog meer nodig hebben wanneer ik de klauwen ga verwisselen? Alvast bedankt gr arjan (edit)-weet iemand dan ook hoeveel de gti klauwen naast de schijf uitsteken ongeveer?

Golf 1 1.3 1981

Last edited by mk1owner : 18-05-2006 at 21:19.
Reply With Quote
Old 18-05-2006, 21:41
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren

je bent goedkoper uit met het plaatsen van een spoorverbreder.

als je op gti spul overgaat heb je de volgende delen nodig, ik heb dit zelf namelijk ook gedaan.

Remklauwen
houders/ankers
schijven
blokken
Dailys:
Phaeton W12 & T5GP California
Reply With Quote
Old 18-05-2006, 23:35
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!

even half ontopic, hoe moet je de stofrubbers van een gti klauw er weer nieuw in plaatsen??? Ik heb een revisiesetje voor die klauwen, maar in dat rubber zit een stalen ring waardoor ik dee voor geen mogelijkheid weer in de klauw krijg gemonteerd..?
Reply With Quote
Old 19-05-2006, 16:30
Ruud's Avatar
Ruud Ruud is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Quote:
Originally Posted by mk1owner
Hallo mensen,

Ik zit nu met het volgende ik heb een paar brede velgen die ik aan de voorzijde niet op mijn golf 1 gemonteerd krijg omdat ik met mn remklauwen zit te kijken. Het is een 1.3 waarvan de klauwen erg ver naast de schijven steken. Nu zat ik eraan te denken om een stukje van de klauwen af te halen maar ivm veiligheid en het geen stukje maar 1,5 cm is wil ik andere klauwen plaatsen. Nu zat ik aan de golf 1 gti remklauwen te denken aangezien deze niet naast de schijf uitsteken (minimaal). Maar nu is de vraag kan ik op mijn bestaande remschijven de gti klauwen monteren? Of moet ik dan ooknog andere schijven monteren? Wie o wie kan me even uit de brand helpen met deze vraag en heeft er evt nog tips/adviezen voor me? En wat zou ik evt nog meer nodig hebben wanneer ik de klauwen ga verwisselen? Alvast bedankt gr arjan (edit)-weet iemand dan ook hoeveel de gti klauwen naast de schijf uitsteken ongeveer?

Golf 1 1.3 1981

ik denk dat ik wel een compleet set heb liggen
zijn dan wel gegroefde schijven.

pb me maar bij interesse.

gr ruud
Reply With Quote
Reply

Posting Rules