![]() |
|
||||
|
||||
![]() He hallo,
Type 3 is verkocht...nu ben ik druk bezig met de type 34 Ik zoek daar alleen nog een type 3 versnellingsbak voor met pendelassen. Ook zoek ik nog een type 3 vooras in goede staat. Ps wie heeft dit te koop of kent mensen die die te koop hebben? jeroen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Jeroen, www.deboxer.nl heeft net een notch gesloopt mss dat hij iets voor je heeft liggen. anders mychatype3 eens vragen. Suc6. Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() ik heb ron al gebeld en mycha aan de mail gehad....ze hadden vooralsnog niet helemaal wat ik zocht. of in kwaliteit of in prijs
![]() Ik zoek eigenlijk een asje die iemand nog heeft liggen en er eigenlijk niks mee doet.....in de prijsklasse van enkel tientjes.... |
|
||||
|
||||
![]() kwaliteit heeft een prijs
![]() Greetz mycha
|
||||
|
||||
![]() Vincent (Molenari) had altijd een typ3 vooras liggen in z'n stalling. gepoedercoat. mail/pb hem eens... denk wel dat hij er van af wilt.
|
||||
|
||||
![]() he mycha, klopt dat kwaliteit een prijs heeft maar ik wil daar nu even niet aan meedoen
![]() Split 52...thanx voor de tip en de actie is ondernomen. Iedereen alvast bedankt en ik laat weten als ik wat gevonden heb.... |