![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb me gti klauwen net gereviseerd, nu moet alleen het (nieuwe) stofrubber er nog in, hoe moet je deze er weer nieuw in plaatsen??? In het rubber zit nml een stalen ring waardoor deze moeilijk te vervormen is... en ik deze voor geen mogelijkheid weer in de klauw krijg gemonteerd..?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het in de tijd ook gedaan en het is idd even puzzelen.
Als eerste doe je het rubber in de klauw, de rand van het rubber moet goed in de rand van de klauw liggen, dan leg je de cilinder erin, hierbij moet je het rubber voorzichtig om de cilinder heen trekken. Vervolgens druk je de cilinder langzaam in de klauw totdat je het rubber in de rand van de cilinder kan leggen, hierna druk je de cilinder tot het einde door. Vergeet trouwens niet je cilinder en klauw in te smeren met remolie voordat je begint.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb toen ook nieuwe rubbers besteld, maar ik kan me niet herinneren dat die zo'n ring erin hadden
![]() Gekke vraag, maar weet je zeker dat het de goede zijn?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb ze ook gereviseerd ![]() ![]() Succes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze ook pas gereviseerd en er zat idd ook geen harde ring in.
en het werkt idd het beste zoals hierboven beschreven...ondanks dat is het me toch gelukt om die nieuwe stofkapjes aan het scheuren te krijgen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de tips!
![]() ![]() Quote:
gewoon bij een standaard automaterialenzaak vandaan? |
|
||||
|
||||
![]() ik had ze voor € 6,-